Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس جمهوری با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا گفت: آنهایی که می‌خواستند ملت ایران سال ۹۷ جشن سالگرد پیروزی انقلاب خود را نبینند و آنها وارد ایران شوند، همه سرنگون شدند و همه دوران قلدری‌هایشان پایان یافت و چند هفته دیگر به زباله دان ریخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری صبح پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه «سال‌هاست که دچار تحریم هستیم» اظهار کرد: در این ۳ سال اخیر در یک جنگ رویاروی بودیم و دشمنان با تمام مقابل ملت ایران آمدند و شکستی مفتضحانه خوردند.

وی با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا افزود: آنهایی که می‌خواستند ملت ایران سال ۹۷ جشن سالگرد پیروزی انقلاب خود را نبینند و آنها وارد ایران شوند، همه سرنگون شدند و همه دوران قلدری‌هایشان پایان یافت و چند هفته دیگر به زباله دان ریخته می‌شوند.

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه این ملت ایران بود که در این سه سال مانند قبل مقاوم ایستاد و پیروز شد و این دشمنان ایران بودند که دچار شکست شدند، گفت: در این سال‌ها نشان داده شد اقتصاد ایران بزرگ و مقاوم است و فکر نمی‌کنم در منطقه هیچ کشوری چنین قدرتی داشته باشد که بتواند در سه سال جنگ رویاروی بایستد و پیروز شود؛ این نتیجه‌ی عظمت و قدرت و تاب آوری ملت ایران در سایه خوداتکایی و درون زایی و ژئوپلیتیک ایران است؛ ایران جایگاه جغرافیایی عظیمی است که قدرتی در دنیا نمی‌تواند ایران را بخاطر جایگاه خاصی که دارد فرهنگ و همچنین مقاومت های بسیاری که در طول تاریخ داشته است؛ از منطقه و جهان حذف کند. خیلی ها می‌خواستند کشور ما را از بین ببرند و نتوانستند؛ حال اینها آخرین هایی بودند که آمدند، اما به نتیجه نرسیدند و شکست خوردند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد رئیس جمهوری ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم