Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@21:19:05 GMT

عملیات اجرایی طرح عمران اترک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۲۱۹

عملیات اجرایی طرح عمران اترک آغاز شد

با حضور علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به استان خراسان شمالی سفر کرده است عملیات اجرایی طرح عمران اترک شامل ۶۰ طرح عمران شهری و روستایی از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز طرح عمران اترک که شامل ۶۰ طرح عمران شهری و روستایی می‌شود، گفت: عمران شهری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در ذهن افکار عمومی مربوط به حاکمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد ادامه داد: شورای اسلامی و شهرداران بدانند با اجرای طرح‌های عمران شهری و روستایی به نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فصل عمران شهری در زندگی و دیدگاه اجتماعی مردم بسیار اهمیت دارد، افزود: احداث پروژه‌های صنعتی و نیروگاه‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند اما افکار عمومی و عام مردم آن را نمی‌بینند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم پروژه‌های طرح عمران اترک در بازه زمانی مشخص به بهره برداری برسد، گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری نیز اعتباراتی را در اختیار شهرداری‌های استان قرار می‌دهد و این موضوع در نشست پایانی سفر به تصویب می‌رسد تا پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر افتتاح شوند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی عمران شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران