Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@07:50:52 GMT

ریزش سنگین طلا و تلاش برای جبران آن

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۲۸۲

ریزش سنگین طلا و تلاش برای جبران آن


رویداد۲۴ بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۱۸۱۱ دلار و ۳۱ سنت رسید.
در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۸۱۱ دلار و ۳۱ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز چهارشنبه با ۰.۱ درصد افزایش، در ۱۸۰۵ دلار و ۵۰ سنت بسته شد.

آمار هفتگی متقاضیان دریافت بیمه بیکاری در آمریکا برای دومین هفته متوالی افزایش یافت که به معنای ضعیف شدن احیای بازار کار در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و محدودیتهای کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استفن اینس، استراتژیست ارشد جهانی در شرکت خدمات مالی اکسی کورپ در این باره گفت: آمار اشتغال نشان دهنده فاصله موجود بین فضای مثبت ناشی از ساخت واکسنهای موفق و مسئله کوتاه مدت افزایش موارد ابتلا به بیماری است. گزارش اخیر احتمال اتخاذ تدابیر محرک مالی بیشتر در آمریکا را تقویت کرد. اخبار واکسن به جذابیت سرمایه گذاری در طلا لطمه زده و این روند تا زمانی که با وضعیت تورمی روبرو شویم، ادامع پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت طلا تا کجا می‌ریزد؟

آمریکا رکورد ۲.۳ میلیون مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را در دو هفته گذشته ثبت کرده است و در آلمان هم افزایش موارد ابتلا به تمدید قرنطینه منجر شده است.

بر اساس گزارش رویترز، جزییات گزارش نشست سیاست پولی اخیر بانک مرکزی آمریکا نشان داد سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا درباره فراهم کردن حمایت از بازارها از طریق خرید اوراق قرضه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تحلیلگران گروه بانکی ANZ در یادداشتی نوشتند: با توجه به این که توزیع گسترده واکسن ویروس کرونا بعید است پیش از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ انجام شود، بانکهای مرکزی احتمالا به سیاستهای تسهیلی خود ادامه می دهند. این بانک پیش بینی قیمت ۱۲ ماهه اونس طلا را در ۲۱۰۰ دلار حفظ و اعلام کرد سیاستهای تسهیلی بانک مرکزی و دلار ضعیف به معنای حمایت از قیمت طلا خواهد بود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد افزایش، ۲۳ دلار و ۴۰ سنت معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد افزایش، به ۹۶۶ دلار و ۸۶ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری ۱.۲ درصد صعود کرد و به ۲۳۵۶ دلار و ۷۷ سنت رسید.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت طلا قیمت طلای جهانی بورس برای تحویل فوری درصد افزایش سنت رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طلای جهانی پس رفت
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳