Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملکه گدایان» درامی اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشته‌اند.

در  این سریال باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و  فرزاد فرزین با هنرمندی رویا نونهالی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکه گدایان، محصول نبراس پیکچرز، است و در این پروژه  ایرج محمدی در مقام مشاور حضور دارد که آذر ماه به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

این لوگو توسط بهناز لاهوتی، طراحی شده‌ و فرهاد زمانی لوگو موشن آن را تولید کرده است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1459828

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی باران کوثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از حواشی چند روز اخیر فوتبال ایران هم جملاتی بود که از خسرو حیدری نقل شد. مدافع راست پیشین استقلال و تیم ملی، گفته زمان حضور در جمع آبی‌ها یک نمایش رویایی مقابل الجزیره داشته و همین مسئله باعث شده مورد توجه مدیران باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد! البته حیدری توضیح نمی‌دهد سرانجام این علاقه چه شد و آیا او به سیتی پیوست یا نه!

همچنین مشخص نیست او چرا این همه سال چنین راز بزرگی را در سینه نگه داشته بود، شاید هم می‌خواسته ریا نشود. به هر حال ما به او توصیه می‌کنیم کمی بیشتر فکر کند، شاید پیشنهادهای بارسلونا و رئال‌مادرید هم یادش آمد. یکی از پرتکرارترین کامنت‌ها پای مصاحبه جدید خسرو این بود که خدا را شکر لوگو و پیراهن سیتی آبی است، وگرنه او قرمزشان می‌کرد!

کد خبر 847376 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران