Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-کمک به دانش آموزان نیازمند در شرایط خاص کرونایی که اقتصاد خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار داده از سوی نهادهای مختلف و خیرین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، در شهرستان پارسیان نیز خیران دانش آموزان را از یاد نبرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارسیان، از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در چندین مرحله کمک‌های معیشتی بین اقشار نیازمند در شهرستان پارسیان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اجرای پویش "مشق احسان" در استان ایلام به روایت تصاویرگزارش ویدئویی| "مشق احسان" برای رفع تبعیض آموزشی در هرمزگان / اهدا بسته‌های لوازم‌التحریر در مناطق کم برخوردارپویش "مشق احسان" و توزیع 32 هزار بسته لوازم التحریر در هرمزگان از دریچه دوربین تسنیم

اولین سری از کمک‌های نوشت افزاری میان دانش‌آموزان به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و با تلاش و پیگیریشهای کمیته امداد امام خمینی شهرستان پارسیان توزیع می‌شود.

تعداد 650 بسته لوازم التحریر تاکنون از طرف ستاد اجرایی فرمان امام به پارسیان ارسال شده که ارزش هر بسته 250 هزار تومان است.

این لوازم التحریر قرار است در میان افراد نیازمند و دانش آموزان کمتر برخوردار پارسیان در قالب طرح مشق احسان توزیع شود.

در ادامه گزارش خبرگزاری تسنیم از اجرای طرح مشق احسان در پارسیان را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران: مصطفی حمزوی و آرزو فضیلت‌زاده 

انتهای پیام/866/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم التحریر دانش آموزان مشق احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده