Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار شمیرانات گفت: با اعمال محدودیت های ستاد ملی کرونا بر اصناف ۸۵۰۰ واحد صنفی در رده های شغلی ۴ و ۳، ۲ غیر فعال شدند. - اخبار استانها -

سید مهدی ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شمیرانات، اظهار داشت: با توجه به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهالی شهرستان شمیرانات رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی را در اولویت‌های برنامه‌ زندگی خود قرار داده‌اند و با مسئولین همکاری قابل توجهی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با هماهنگی و هم افزایی نهادهای مرتبط بر عرصه سلامت و همیاری سپاه و بسیجیان سرافراز،  ائمه جماعات و دیگر مسئولان در شهرستان شمیرانات، بخش رودبار قصران و لواسانات بیش از 95 درصد از محدودیت های کرونایی اعمال شد.

فرماندار شمیرانات افزود: بازار تجریش یکی از شلوغ ترین مکان‌های پرتردد کسبه و اصناف است که با اعمال محدودیت‌ها صد در صد تعطیل شده و این یک رکورد ارزشمند است.

سید مهدی ساداتی با اشاره به محدودیت‌های تردد گفت: همراهی خوب مردم و تردد از ساعت 9 شب الی 4 بامداد در سطح شهرستان و خلوت شدن بی سابقه خیابان‌ها، دغدغه مدافعان سلامت را در کاهش نرخ قربانیان کرونا کاسته است.

ساداتی تصریح کرد: برای عبور از تعطیلی دو هفته‌ای، دور کاری کارمندان را در نظر گرفته و برای کادر بهداشت و درمان و کارمندانی که باید در ادارات حضور داشته باشند با همراهی پلیس راهور برگه تردد صادر شده است.

تعطیلی اصناف و تردد مردم در خیابان‌ها و سطح شهر اردبیل؛ عمق فاجعه‌ای که باورش برای مردم غیرممکن استاصفهان| تعطیلی اصناف غیرضروری تا 20 فروردین ادامه دارد؛ صنوف متخلف بدون اخطار پلمب می‌شونددستور استاندار خراسان جنوبی؛ تعطیلی اصنافی که با معیشت مردم در ارتباط نیستند


وی با تقدیر از فعالیت و عملکرد بهداشت و درمان بیان داشت: مجموعه بیمارستان‌ها و مراکز پیشگیری و درمان کرونا همانند مسیح دانشوری، شهدای تجریش، طالقانی و فرهنگیان و ده‌ها مراکز درمانی خصوص و عمومی در سطح شهرستان شمیرانات در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی به صورت صد در صدی هستند.

فرماندار شمیرانات با اشاره به فعالیت‌های بساط گستران خاطر نشان کرد: با تعطیلی های اخیر اصناف، بساط دست فروشان غیر مجاز و اقدامات گشت نظارت بساط آن ها برچیده شده است.

انتهای پیام /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد

  احسان مرادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره صمت ایرانشهر گشت‌ مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی و کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و میدان میوه و تره بار‌ در سطح شهرستان ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده برای پنج واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شد.

رییس اداره صمت ایرانشهرخاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرادی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند