Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این وضعیت از دقایقی پیش در مسیرهای ارتباطی حاکم شده است و رانندگانی که قصد تردد در این گردنه‌ها را دارند به حتم زنجیر چرخ به همراه داشته باشند که در غیر این صورت در میان برف گیر افتاده و قادر به ادامه حرکت نخواهند بود.

وی با بیان اینکه تیم عملیاتی پلیس راه و راهداران در این مسیر ارتباطی حضور دارند تا مشکلی در تردد خودروها ایجاد نشود، اظهار داشت: در زمان حاضر نیز کلیه مسیرهای ارتباطی این استان با بارش برف مواجه و سطح جاده نیز لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی از رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای ارتباطی این استان را دارند خواست خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کرده و به دلیل بارش باران و برف و لغزندگی سطح جاده با دقت و احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای ارتباطی این استان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های زنجان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۳۲ اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور و مجتمع های امداد و نجات بین راهی این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

بارش برف و باران که از صبح امروز /پنجشنبه ۶ آذر ماه/ آغاز شده است از جمعه شب تا صبح شنبه به صورت موقت قطع شده و از بعدازظهر شنبه، مجدد آغاز و تا صبح دوشنبه به صورت متناوب و به شکل خفیف تداوم خواهد داشت.

رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای ارتباطی این استان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های زنجان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال بوده و آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین مجهز به ۲۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف برخوردار هستند.

استان زنجان پنج‌ هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها بارش برف خودرو انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف خودرو انتظامی زنجان بارش برف خودرو انتظامی زنجان اخبار کنکور رانندگانی که قصد تردد مسیرهای ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران