Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین عادل در حاشیه تمرین تیم فوتبال رسانه درباره مرگ مارادونا گفت:" او بدون تردید بهترین بازیکن فوتبال بوده است."


فردوسی پور در ادامه گفت:" ما فیلم بازی های پله را در حد هایلایت دیده ایم اما مارادونا واقعا فوق العاده بود. کسی که یک تنه ناپولی را به همه جا رساند و آرژانتین را قهرمان جهان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


در تاریخ بازیکن بزرگ زیاد داشتیم اما اغلب آنها بازیکنان بزرگی کنارشان بودهاند، اما مارادونا یک تنه با شخصیت بینظیر و کاریزمای فوق العاده اش توانست در دنیای فوتبال بدرخشد. او خود واقعی اش بود و فکر می کنم بهترین جمله را پپ گواردیولا در بارهاش گفت که مهم نیست او با زندگی خودش چکار کرد مهم این است که با زندگی ما چکار کرد. همه در دنیا در بهت از دست دادن بهترین بازیکن تاریخ هستند و شاید قرن ها طول بکشد تا کسی مثل مارادونا بیاید."

کد خبر 568049 برچسب‌ها مربی - دیه‌گو مارادونا عادل فردوسی‌پور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه