Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:05:51 GMT

دفن ۳ هزار و ۲۸۹ نفر درآرامستان همدان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۷۹۹

دفن ۳ هزار و ۲۸۹ نفر درآرامستان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی قبادی، رئیس ناحیه ۲ اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۲۸۹ نفر در استان همدان فوت شده اند، بیان کرد: هزار و ۷۲۲ نفر از آن‌ها آقا و هزار و ۵۶۷ مربوط به خانم‌ها بوده است.

او ادامه داد: آرامستان باغ بهشت همدان دارای ۱۰۷ هکتار است که موقوفه علیرضا قره گوزلو و خرید و فروش قبر در آن ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی افزود: پارسال ۳ هزار و ۱۹۰ نفر فوت شده در این آرامستان به خاک سپرده شدند که هزار و ۶۹۰ نفر از آن‌ها آقایان و هزار و ۵۰۰ بانوان بود.

این مسئول با اشاره به اینکه ویروس کرونا شمار جان باختگان را افزایش داده اند ادامه داد: جان باختگان کرونا در طبقات زیرین و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خاکسپاری می‌شوند.

رئیس ناحیه ۲ اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزار. ۳۰۰ ماموریت جا به جایی اجساد انجام شده است اظهار داشت: خریدو فروش قبر ممنوع است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف امورخیریه همدان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود
  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)