Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آرشام هنرکار  مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان  در حاشیه بازدید از روند توزیع سبدهای معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به حاشیه‌نشینان زاهدان اظهارداشت: توزیع سبدهای معیشتی با استفاده از توان و ظرفیت ویژه گروه‌های مردمی و جهادی استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  بیان کرد: هم‌اینک توزیع ۲ هزار سبد غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان به ارزش افزون‌بر ۶۰۰ میلیون تومان توسط گروه‌های مردمی و جهادی در حاشیه شهر زاهدان در حال انجام است و با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده این گروه‌ها اطلاعات کامل مردم را در سامانه‌ای جامع ثبت می‌کنند تا بانک اطلاعاتی جامعی باشد برای هدفمند کردن اقدامات هر خیر یا مجموعه حمایتی که در آینده قصد حضور و خدمت‌رسانی در این نقاط را دارد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد نهاد در راستای رسالت رسیدگی با اقشار مستضف بلافاصله پس از شیوع کرونا با اخذ مجوز از رهبر معظم انقلاب جهت کمک به محرومان ورود کرده و تاکنون میلیاردها تومان در این راستا هزینه کرده است.

او  توزیع هشت هزار سبد غذایی در زاهدان، ۱۲ هزار سبد در چابهار، هفت هزار سبد در زهک، هفت هزار سبد در قصرقند، چهار هزار سبد در دلگان، سه هزار سبد در هامون، چهار هزار سبد در سیب و سوران، ۶ هزار سبد در سرباز و یکهزار سبد غذایی در زابل را تنها بخشی خدمات بنیاد مستضعفان در سیستان‌وبلوچستان عنوان کرد.

هنرکار با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و حتی فاقدان شناسنامه سیستان‌وبلوچستان در ماه‌های اخیر از خدمات حمایتی بنیاد مستضعفان بهره‌مند شده‌اند، افزود: البته با توجه به محرومیت این استان و شرایط بد معیشتی حاکم بر جامعه قطعا خدمات بنیاد پاسخگوی نیاز مردم محروم نیست اما این نهاد انقلابی به دستور رهبر معظم انقلاب با همه توان پای کار آمده تا در حد توان بتواند به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بسته معیشتی حاشیه نشینی بنیاد مستضعفان هزار سبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود