Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری سابق آمریکا از دونالد ترامپ بر سر واکنش دولت او به پاندمی کرونا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در جریان مصاحبه ای گفت تعامل با این پاندمی برای هر مدیری سخت بود. با این حال، او اشاره کرد که نرخ تلفات کانادا که پایین تر از آمریکاست، نشان می دهد که اوضاع می توانست در آمریکا چطور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوباما گفت: بیایید کانادا را مثال بزنیم که نرخ مرگ و میر آن ۳۹ درصد سرانه ماست. این مقیاسی است که نشان می دهد اگر ما کارمان را درست انجام می دادیم، دیگر حرفی از تولید واکسن نمی زدیم. به هر حال خوشحالم که می بینم واکسن ها به زودی تولید می شوند.

باراک اوباما افزود: مقدمات برقراری ارتباط موثر، احترام به علم است. نه تضعیف اپیدمیولوژیست برجسته در کشور و گفتن اینکه او یک "احمق" است. ثابت قدم بودن در استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، به این معنی نیست که این یک عمل ظالمانه است، بلکه فقط یک مساله مربوط به عقل سلیم است تا از بیماری مردم جلوگیری کند.

اوباما همچنین گفت، چنین گام هایی زندگی انسان های بیشماری را حفظ می کرد و مردم در تصمیم گیری روزانه با اطمینان بیشتری عمل می کردند.

ترامپ بارها پاندمی کرونا را دست کم گرفته و در نشست های گروه ویژه مقابله با کرونا در کاخ سفید غیبت داشت. او و متحدانش همچنین از آمریکایی ها خواستند تا مقابل دستورات جدید با هدف اشاعه این بیماری در زمستان مقاومت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اوباما دونالد ترامپ کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین