Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:08:06 GMT

کشف بیش از 4 تن روغن احتکار شده در لنگرود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۲۲۳۴

کشف بیش از 4 تن روغن احتکار شده در لنگرود

فرمانده انتظامی استان از کشف 4 تن و 320 کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی"  با اعلام این خبر گفت: در راستای برخورد با محتکران، ماموران پلیس امنیت عمومی لنگرود از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع، محل احتکار روغن‌ها که دو انبار بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی ماموران در بازرسی از انبار‌های مورد نظر، 4 تن و 320 کیلوگرم روغن خوراکی احتکاری را کشف کردند تصریح کرد: در این رابطه دو متهم 47 و 48 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را 640 میلیون ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با محتکران و قاچاقچیان تاکید کرد و گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری تمامی امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان لنگرود روغن احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار‌داشت:پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه ماموران آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از دپو مقدار زیادی شکر قاچاق داخل یک انبار در بخش رحیم‌آباد مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق را کشف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این راستا متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده