Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهان ارتش در پیام‌های جداگانه ضمن تبریک روز نیروی دریایی تاکید کردند: این نیرو عمق استراتژیک ایران اسلامی فراتر از هر خط و مرزی تمامی اقیانوس‌ها و پهنه‌های آبی جهان را درنوردیده است و پیام صلح، اقتدار و آمادگی ملت را مخابره کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی و هوایی به مناسبت فرارسیدن هفتم آذر ماه سالروز دلاورمردی‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش در پیام هایی جداگانه این روز را به امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده این نیرو تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش آمده است: هفتم آذرماه هر سال یادآور رشادت ها، دلاوری ها و پیروزی مقتدرانه سفیدپوشان نیروی دریایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران بر پشتیبانی لجستیکی و اطلاعاتی کشورهای منطقه، آواکس ها و ماهواره های کشورهای استکباری و ارتش تا بن دندان مسلح بعثی است‌ که تلألو درخشش مرواریدی آن بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت شده است.

در ادامه این پیام آمده است: حماسه آفرینی‌های ماندگار کارکنان شجاع ناوچه موشک انداز «پیکان» که با انهدام بزرگترین پایانه های صدور نفت منطقه و از کار انداختن تمام توان رزمی نیروی دریایی ارتش بعثی، برگ زرین اقتدار، شجاعت و ذکاوت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. اکنون به همت دلاورمردان و تکاوران نیروی دریایی ارتش، عمق استراتژیک ایران اسلامی فراتر از هر خط و مرزی تمامی اقیانوس‌ها و پهنه‌های آبی جهان را درنوردیده است و پیام صلح، اقتدار و آمادگی ملت سرافرازمان را به جهانیان مخابره کرده است.

 در متن پیام امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش آمده است: مردان دریادل ارتش سربلند ما از کدام کشور جوشان، جز عاشورا برخاسته اند این چنین خروشان، دل به دریاهای غیرت و غربت زده و راز این تدام و تلاطم شکوهمند را از کدام سوره بی سر، جز سوره سرخ کربلا به گوش جان شنیده اند که این سان سرباز ملتند؟ پاسخ این پرسش را باید در هفتم آذرماه جستجو کرد.

در ادامه این پیام آمده است: روزی که دریادلان سرزمین مادری مان بر خط موج، با هجای جان، حماسه اوج و عروج را سروده‌اند و اینک خون روشن شان  اقیانو س های آرام در جغرافیای جرأت عباسی ایرانیان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این پیام آورده است: فرا رسیدن هفتم آذر ماه که یادآور میثاق به خون نوشته نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر صحیفه خلیج تا همیشه فارس برای حفاظت از مرزهای جغرافیایی و باورهای مکتبی و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) است را تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم گام‌های همت‌تان در مسیر مرزبانی میراث خونین کفنان شهر شهادت و رشادت، در سایه ممدود آفتاب حضرت ولی عصر(عج) و دعای مجیب فرمانده فاطمی سرشتمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) پا برجا و استوار باشد. ان شاءالله.

در متن پیام امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش نیز آمده است:  نیروی دریایی تلاقی اراده و باور برای خلق شور و حماسه است. آوردگاه مردان رزم و دریا که به سان صخره موج را به سخره می‌گیرند و به عرصه‌های نور بی تاب و بی آرام به اقطاب عالم به فرمان قطب عالم رهسپارند تا دست های آلوده را از تعرض به عصمت ایمان و قداست میهن کوتاه سازند و گوهر امنیت و اقتدار را به ارمغان آورند.

در ادامه این پیام آمده است: قدرت بازدارندگی و دفاع نیروی دریایی کشورمان به عنوان نقطه اعتماد و اطمینان ملت ایران لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار در منطقه راهبردی خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان است و آوازه این قدرت در اقصی نقاط عالم طنین‌انداز شده است و دوست و دشمن بر این حقیقت انکارناپذیر اذعان دارند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ارتش فرمانده نیروی نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی