Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در مورد روند عرضه مرغ گرم در استان تهران اظهار کرد: روند بسیار خوبی در عرضه و توزیع مرغ گرم در استان تهران را شاهد هستیم و ورودی مرغ گرم از سایر استان‌ها که حدود ۴۰ تُن در روز بوده الان به ۳۲۰ تُن در روز رسیده که طی روز‌های آینده به ۶۰۰ تُن در روز افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تنها ۸ درصد مرغ گرم استان تهران از خود استان تأمین می‌شود و ۹۲ درصد از سایر استان‌ها وارد می‌شود و با توجه به روند ورودی مناسب، نظارت تشدید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: قیمت مصوب عرضه مرغ در استان تهران ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است که به سبب تلاطم وجود آمده در خرده فروشی‌ها قیمت به حدود ۳۷ و ۳۸ هزار تومان نیز رسید که اکنون به ۲۸ هزار تومان کاهش یافته و تصمیم گرفته شد با توجه به عرضه کافی مرغ نظارت تشدید شود تا بالاتر از ۲۰۴۰۰ به فروش نرسد و تعزیرات با واحد‌های متخلف برخورد کند.

عسگری گفت: در مورد شیر هم با توجه به اینکه قیمت جدید توسط ستاد تنظیم بازار کشور ارائه شده، قیمت محصولات لبنی اصلاح شد و گلایه‌هایی از سوی دامداران وجود داشت که قیمت‌های جدید را نمی‌پذیرفتند، اما تکلیف شده که شرکت‌های لبنی حتی اگر شیر را به قیمت گرانتر از دامداران تحویل می‌گیرند، اما قیمت محصولات لبنی افزایش جدید نداشته باشد و نظارت بر قیمت محصولات لبنی نیز تشدید می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: استانداری تهران فروش مرغ قیمت محصولات لبنی استان تهران مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟