Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@19:47:09 GMT

طعنه سنگین حسن روحانی به دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۲۸۳۵

طعنه سنگین حسن روحانی به دونالد ترامپ

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم بهره‌برداری از چند طرح بزرگ نفتی، گازی و پتروشیمی گفت: ایران ثابت کرد که در این سه سال جنگ، البته قبل از آن هم در دوران تحریم هم مقاومت و ایستادگی کرد. اما در این سه سال در یک جنگ بودیم و با همه توان روبروی ملت ایران آمدند و شکست مفتضحانه خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن روحانی ادامه داد: آنهایی که می خواستند در سال ۹۷ ملت ایران جشن ۲۲ بهمن نبیند و آنها وارد ایران شوند، همه سرنگون شدند و همه دوران قلدری‌های آنها پایان یافت و چند هفته دیگر به زباله دان تاریخ ریخته می شوند. این ملت ایران بود که مقاوم ایستاد و پیروز شد و این دشمنان ایران بودند که دچار شکست شدند.

روحانی گفت:  اقتصاد ایران نشان داد که یک اقتصاد بزرگ و مقاوم است.  فکر نمی کنم در منطقه هیچ کشوری چنین قدرتی داشته باشد که بتواند در سه سال جنگ مداوم رویارو بایستد و پیروز شود که این عظمت، ‌قدرت و تاب آوری ملت ایران در سایه خوداتکایی مردم و درون زایی است البته ژئوپلتیک ایران یکی از نکات اساسی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حسن روحانی حسن روحانی اقتصاد ایران اقتصاد ایران حسن روحانی دونالد ترامپ ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی پوربخش مجری سابق صداوسیما با انتشار عکسی از ژیلا صادقی، مجری جنجالی تلویزیون که گفته می‌شود مربوط به سفر اخیرش به امریکا است، نوشت: «ایشالا که برای تمدید اقامت آمریکای جنایت کار نرفته بودید؟ پوشش آزاد و اقامت آمریکا حق هر شهروندی است، اما نه آن‌هایی که چشمشان را مشکلات اقتصادی و فشار‌های اجتماعی مردمشون می‌بندند و فقط دهان‌شان باز میکنند»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم