Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، امیر کاستاریکا که مستند دیگو مارادونا را ساخت و سال ۲۰۰۸ با این اسطوره فوتبال در جشنواره فیلم کن حضور یافت، از درگذشت دوست آرژانتینی خود و یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال تمام ادوار ابراز ناراحتی کرد.

او در مصاحبه با یک سایت محلی در بخش‌هایی از سخنانش که توسط مجله دنیای تصویر ترجمه شده، گفته است: مارادونا مردی بود که نه تنها بازیکن فوتبال بود، بلکه از فقرا حمایت می‌کرد و علیه بی عدالتی می‌جنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کاستاریکا ادامه داده: مارادونا خارج از زمین فوتبال خوب عمل نمی کرد و اغلب دوره های سختی را پشت سر می‌گذاشت. او از اعتیاد به مواد مخدر رنج می‌برد، اما فقط گاهی اوقات می‌توانست ترک کند، او سخت ترین شرایط را در زمین فوتبال حل می‌کرد. بازیکنان سریعتری از او وجود خواهند داشت، گلزنان بهتری هم پا به میدان خواهند گذارد، اما او از معدود فوتبالیست‌هایی است که موقعیت سیاسی قدرتمندی داشت و یک ورزشکار بزرگ بود.

کارگردان مشهور صربستانی در بخش دیگری از سخنانش درباره مارادونا خاطرنشان کرد: می‌توانیم بگوییم که پایان واقعی قرن بیستم آغاز شده است. بزرگترین بازیکن فوتبال ما را ترک کرده است و دیگر بازیکنی نیست که ما را به وجد بیاورد. هیچ تسلایی نیست... بدون دیگو هرگز مانند امروز نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر کاستاریکا دیگو مارادونا نخل طلای کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!