Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا شاه‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز از شنبه، اول آذرماه محدودیت‌های در سطح استان کرمانشاه اعمال شده که فقط مشاغل گروه یک که ارائه دهنده خدمات ضروری به مردم هستند باید باز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در برخی از مناطق این مسئله خوب رعایت می‌شود، ولی متاسفانه شاهد همکاری مردم در برخی از مناطق شهر کرمانشاه هستیم و مرتبا گزارشاتی از عدم همکاری برخی مغازه‌داران و کسبه‌ها با این طرح را در محله‌های مسکن، دولت‌آباد، فرهنگیان فاز2، و ... داریم.

مدیر گروه کنترل بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه الگوی رفتاری کرونا را متناسب با نحوه رفتار مردم دانست و تصریح کرد: اگر قرار بر عدم همکاری باشد نمی‌توانیم بیماری کرونا ویروس را کنترل کنیم اگر دو هفته مردم تحمل کنند و پروتکل‌های بهداشتی را براساس دستورالعمل ابلاغی رعایت کنند، می‌توان امیدوار بود که تعداد بیماران و ورودی بیمارستان‌هاطی هفته‌های آینده کاهش یابد.

وی اضافه کرد: طی دو‌سه هفته گذشته وضعیت بیمارستان‌های استان اصلا خوب نبود تخت خالی  وجود نداشت، البته الان هم تعداد بیماران بستری در بخش‌‌های ویژه بالا است.

شاه‌آبادی اضافه کرد: متوجه مشکلات اقتصادی مردم هستیم، اما چاره‌ای جزء این نیست که مردم همکاری کنند و اصول بهداشتی را رعایت و مغازه ها و اماکنی که باید بسته باشند، تعطیل کنند؛ اگر همکاری مردم صورت نگیرد متاسفانه محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در پایان، افزود: کادر بهداشت و درمان 9 ماهه است شبانه‌روز درگیر شده‌اند و دیگر توانی ندارند به خاطر همکاری با کادر بهداشت هم شده هوشیارانه و آگاهانه مراقب سلامتی خود و خانواده باشند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی بیماری بیماران محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار

همشهری نوشت: حمل جنازه‌ها در دوره قاجار بدون تجهیزات لازم انجام می‌شد و دردسرهای فراوانی داشت. در این تصویر کمیاب ، شیوه حمل جنازه در دوره قاجار را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است