Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد رئیس جمعیت هلال احمر طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به راه اندازی کمپین دست یار برای کمک به بیماران کرونایی گفت: در جهت این کمپین ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی توسط خیرین به بانک امانات پزشکی طبس اهدا شد.

او با اشاره به فعالیت یک بانک امانات تجهیزات پزشکی در طبس افزود: این بانک با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالا‌های پزشکی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰ نفر از خدمات این بانک بهره‌مند شده‌اند، عنوان کرد: با توجه به شیوه کرونا و افزایش نیاز به کپسول اکسیژن، بخش قابل توجهی از خدمات در این زمینه بوده است.

بیشتر بخوانید

کمک ۷۸۰ میلیون ریالی یک خیر به بانک امانات پزشکی

رئیس جمعیت هلال احمر طبس با اشاره به ایجاد کمپین دستیار بیان کرد: این کمپین با هدف تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردمی و خیرین تشکیل شده است.

او ادامه داد: با راه اندازی این کمپین توسط خیرین طبسی، ۵ کپسول اکسیژن، ۶ مانومتر و یک تشک مواج به بانک امانات پزشکی طبس اهدا شد.

آزاد تصریح کرد: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان ما را در این حرکت همیاری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس اظهار کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۵۶*۱۱۲* یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت به بیماران کرونایی نفس اهدا کنند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی تجهیزات پزشکی خیرین ویروس کرونا بانک امانات پزشکی بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴

پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در ویتنام برپا می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اردیبهشت 1403 در کشور ویتنام برپا می‌شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام از 9 تا 12 می (مطابق با 20 تا 23 اردیبهشت ماه 1403) در محل کاخ فرهنگی ویت خو در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بر روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای برجسته این حوزه متمرکز خواهد بود، به طوری که متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره‌گیری از فرصت‌ها در سرمایه‌گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

غرفه‌داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تولیدکنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماری‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09355242413 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • قلیان با گاز خنده!
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت