Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نمایندگان در طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی از اسلامی خواستند در خصوص سوءمدیریت سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ریخت و پاش‌های غیرضروری توضیح دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح سوال از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی را کلید زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان در طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی از اسلامی خواستند در خصوص سوءمدیریت و کم‌کاری‌های سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ریخت و پاش‌های غیرضروری در این سازمان توضیح دهد.

در این سوال آمده است، بر اساس گزارشات واصله طی دو سال گذشته در حوزه مدیریت و فناوری و اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی و برگزاری مناقصات فرایند انتخاب مشاور و پیمانکاران حوزه ابهاماتی وجود دارد که لازم است پاسخ دهید. انتخاب مدیر فاوا در آن سازمان با چه فرایندی تعیین صلاحیت گردیده است و ماجرای انتقال سرورهای آن سازمان از سطح بنادر کشور و استقرار یکپارچه آن در پایتخت و همچنین تدابیر لازم در خصوص امنیت این سیستم‌ها در نگهداری اطلاعات محرمانه ورود و خروج بنادر چه بوده است؟ علت انتشار اطلاعات محرمانه آن سازمان در شرایط تحریم چه بوده است و علت ریخت و پاش و هزینه‌های غیرضروری در آن سازمان چیست؟ چرا پس از گذشت ۴ سال از تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی مواد ۵ و ۶ قانون قاچاق کالا و ارز همچنان تکلیف مقرر سازمان بنادر و دریانوردی به صورت کامل اجرایی نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی آن سازمان وزیر راه طرح سوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد