Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در استان اردبیل اظهار کرد: هویت‌گذاری و پلاک‌کوبی دام در استان اردبیل انجام می‌گیرد و براساس اقدامات انجام یافته، سازمان نظام مهندسی کشاورزی مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام شده و تا ۲۰ آذر ماه پلاک‌کوبی تمامی دام‌های صنعتی استان انجام خواهد گرفت.

وی افزود: با انجام این طرح و پلاک‌کوبی دام، در آینده نزدیک نهاده دامی یارانه‌دار به دام‌هایی که فاقد پلاک‌گذاری باشند اختصاص نمی‌یابد و از این‌رو انجام این فرآیند مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوگیری از قاچاق از مزایای طرح پلاک‌کوبی دام است

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با اشاره به مزایای اجرای این طرح عنوان کرد: پس از انجام این طرح و پلاک‌گذاری تمامی دام‌های موجود در استان، آمار دقیقی از تعداد دام‌های استان به دست خواهد آمد که این موضوع در برنامه‌ریزی‌های آتی در خصوص تخصیص نهاده‌های دامی، جلوگیری از قاچاق دام، میزان تولید گوشت و سایر محصولات دامی و... بسیار موثر خواهد بود.

محمدی بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در راستای مدیریت بهتر و مناسب‌تر، سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل مصمم به اجرای این طرح در استان بوده و این طرح اقدامی مهم و زیرساختی در حوزه دام استان محسوب می‌شود.

ارایه طرح چیپست‌گذاری برای دام

وی تشریح کرد: از تمامی مسؤولان ذیربط و دامداران تقاضا داریم که در راستای اجرای هرچه بهتر و سریعتر این طرح و پلاک‌گذاری دام در استان اردبیل یاری‌گر سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: اما در کنار آن پیشنهادی در خصوص اجرای طرح چیپست‌گذاری برای دام ارایه کرده‌ایم که در صورت اجرای این طرح تمامی اطلاعات از موقع تولد تا کشتار دام، واکسن‌های تزریق شده به دام و ... به‌صورت الکترونیکی و مجزا در اختیارمان قرار خواهد گرفت و این طرح نیز کمک شایانی در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های مورد نیاز در حوزه دام حوزه خواهد داشت.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل کشاورزی قاچاق نظام مهندسی شهرام محمدی پلاک کوبی دام سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل پلاک کوبی دام پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۳ میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب های این استان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های عملیاتی، 237 فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش 100 و 56 درصد اعلام کرد.

 فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و 738 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان غیور استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

انتهای/864/

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • جشنواره کن در کما
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت