Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@11:17:16 GMT

پاتک شبانه پلیس برای رمزگشایی از ۱۴۰ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۳۹۶۸

پاتک شبانه پلیس برای رمزگشایی از ۱۴۰ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از عملیات ضربتی برای دستگیری ۲ گرداننده یک باند و رمزگشایی از ۱۴۰ فقره سرقت‌های سریالی شبانه از شهرهای مختلف خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم قربان‌زاده گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی سیم و کابل برق در شهرستان نیشابور دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در عملیات مشترک با تیم تجسس کلانتری 13 این شهرستان در اجرای این طرح با کنترل و مراقبت‌های پوششی یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را ردزنی و تحت نظر قرار دادند که مشخص شد راننده و 2 سرنشین این خودرو از عاملان اصلی سرقت‌های سریالی هستند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند اما عاملان سرقت با سرعت زیاد قصد فرار داشتند که عملیات تعقیب و گریز آغاز و ماموران انتظامی پس از مسافتی، خودروی سرقتی را با تیراندازی هوایی متوقف کردند.

سردار قربان‌زاده خاطرنشان کرد: در این عملیات یکی از سارقان دستگیر و در بازرسی از خودرو حدود 500 متر کابل برق کشف شد اما 2 همدست متهم در تاریکی شب متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در تحقیقات فنی و پلیسی دریافتند سرکرده سابقه‌دار این باند در سطح استان سرقت‌های سریالی را مرتکب شده و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی است که با اقدام های اطلاعاتی مخفیگاه او در حوالی مشهد شناسایی شد.

وی افزود: پلیس نیشابور با نیابت قضایی و در اقدامی غافلگیرانه، متهم اصلی پرونده را در مخفیگاهش دستگیر کرد.

سردار قربان‌زاده بیان کرد: متهم در تحقیقا ت اولیه به 140 فقره سرقت سیم و کابل برق و هم چنین دستبرد به مغازه‌ها از شهرستان‌های نیشابور، زبرخان، کاشمر و تربت حیدریه اعتراف کرد و تحقیقات در این باره برای کشف ابعاد مبهم پرونده و شناسایی و دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این باند حرفه‌ای سرقت ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: بررسی سرقت‌های انجام شده توسط اعضای این باند نشان می‌دهد که عاملان سرقت از سهل‌انگاری و بی‌توجهی مالباختکان نسبت به رعایت نکات مراقبتی و موارد پیشگیرانه از سرقت‌ها سوءاستفاده کرده و مرتکب سرقت شده‌اند که در این رابطه باید مردم عزیز به این نکات و موارد هشداری و توصیه‌های پلیسی در کنار استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت‌ها توجه بیشتری داشته و در صورت مشاهده افراد ناشناس و خودروهای مشکوک در محل زندگی خود مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پلیس پاتک شبانه سارقان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی سرقت های سریالی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز