Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان البرز گفت: بالغ بر سه هفته آمار بستری‌ها در مراکز درمانی استان ثابت بود و در روزهای اخیر شاهد کاهط این آمار با شیب ملایم در استان البرز بودیم. - اخبار استانها -

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان البرز، اظهار داشت: استان البرز به واسطه قرار گرفتن در مسیر تردد 14 استان در ماه‌های اخیر در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این ایام فشار زیادی به کادر درمان و مراکز بهداشتی استان وارد شد، افزود: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین زدن ماسک در استان نیز کاهش یافت.

سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونای استان البرز با اشاره به اینکه با انجام برخی محدودیت‌ها در سه هفته اخیر شاهد ثابت ماندن آمار بستری‌ها بودیم، بیان‌کرد: قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا بستگی به رفتار مردم دارد و شاهد این بودیم که هر زمانی که رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم جدی گرفته شد با کاهش آمار روبرو بودیم.

بابایی با عنوان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته بالغ بر 90 درصد از مردم استان البرز محدودیت‌های جدید را جدی گرفته و رعایت می‌کنند، تصریح کرد: امیدواریم پس از این دو هفته شاهد کاهش آمار ابتلا به کرونا را در استان شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: شیوع کرونا در استان به 24.9 در هزار نفر رسید3 نقاهتگاه اضطراری برای بستری بیماران کرونایی قزوین راه‌اندازی می‌شودآب، برق و گاز مشترکین خراسان جنوبی در ایام اجرای محدودیت‌های کرونایی قطع نمی‌شود

وی با بیان اینکه همچنان نظارت بر روند اجرای محدودیت‌ها با جدیت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا ارگان‌های مختلف کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • ۱۳۰ مورد تخلیه آب از منازل و امدادرسانی به ۱۴۰ خودرو و ۲۴۰ خانوار متاثر از شرایط جوی اخیر
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی