Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور و سپاهان قرار بود امروز به مصاف هم بروند که بارش برف این مسابقه را به تعویق انداخت.

با توجه به بارش سنگین برف، دیدار تیم های تراکتور و سپاهان لغو شد.

به گزارش طرفداری، حسن آذرنیا مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره لغو دیدار این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت:

بنا به نظر بیژن حیدری بازی با 24 ساعت تأخیر برگزار خواهد شد و احتمالاً ساعت بازی هم کمی زودتر خواهد بود که این موضوع پس از هماهنگی با سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره استعلام از هواشناسی توضیح داد:

ما از هواشناسی استعلام گرفته بودیم که طبق همین موضوع فکر می‌کردیم اواخر بازی امروز برف ببارد، ولی از ساعت یک ظهر بارش برف شروع شد. آنطور که شنیدم تا ساعت 3 بامداد فردا بارندگی ادامه دارد، ولی امیدواریم مشکلی پیش نیاید و فردا با سپاهان بازی خوبی انجام دهیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدار تیم های تراکتور - سپاهان به تعویق افتاد / رسمی

توافق منصوریان و نویدکیا برای تعویق یک روزه بازی تبریز

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال