Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:09:41 GMT

گزارش زنده/ نفت مسجد سلیمان 0 - پرسپولیس 0

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۶۳۵

گزارش زنده/ نفت مسجد سلیمان 0 - پرسپولیس 0

قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر ، مسابقات بیستمین دوره را با یک مساوی آغاز کرد اما در هفته دوم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و حالا این تیم در سومین بازی نیز به دنبال کسب سه امتیاز است.

آن ها البته که برای رسیدن به این هدف کار سختی دارند. نفت مسجدسلیمان در ادواری در مسابقات لیگ برتر حاضر بوده یکی از سخت ترین حریفان پرسپولیس به شمار می آمده است و در شش مسابقه گذشته فقط یک بار شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که در این فصل مجتبی حسینی مربی سابق پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی در تیم های مختلف ، هدایتش را به عهده دارد یک مساوی بدون گل خارج از خانه و با ارزش برابر تراکتور و یک مساوی نه چندان خوب خانگی را برابر سایپا به دست آورده است.

در آن سو اما پرسپولیس که یحیی گل محمدی به دلیل دریافت کارت قرمز در این بازی در اختیار ندارد با یک ترکیب نسبتا متفاوت پا به زمین گذاشته است. سرمربی سرخ ها در این بازی سیامک نعمتی را از خط هافبک به خط حمله برده و جانشین وحید امیری کرده است و در حالی که بشار به ترکیب بازگشته ، پهلوان را روی نیمکت نشانده و با حضور کمال کامیابی نیا عملا از سه هافبک دفاعی به طور همزمان در ترکیب استفاده کرده است.

هفته سوم لیگ برتر؛ پنجشنبه: 06/09/99؛ ساعت 16:35

داور :اشکان خورشیدی 

کمک ها:علیرضا ایلدروم – هادی طوسی 

داور چهارم: حسین زیاری/  ناظر: حسن کامرانی فر

ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر نفت مسجدسلیمان پرسپولیس یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی لیگ برتر نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم

ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید که در حال حاضر در رئال بتیس بازی می کند همچنان به درخشش خود در میادین فوتبال ادامه می دهد.

دانلود (33.1MB)

دیگر خبرها

  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم