Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسدالله جعفری عصر امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، به وضعیت پروژه‌های استان اشاره داشت و اظهار کرد: بیش از سه دهه، اداره کل محیط زیست مانع اجرای جاده جنگل گلستان به بجنورد شده که پس از برگزاری جلساتی مشکلات محیط زیستی رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: امیدواریم تلاش شود تا این جاده که به جاده مرگ معروف شده است، اتمام یابد و شاهد تلفات بیشتر نباشیم.

وی با انتقاد نسبت به کمبود آب در استان افزود: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب باید مشکل حمل و انتقال آب با تانکر در خراسان شمالی حل شود زیرا شایسته نیست که حتی یک روستا با تانکر آب رسانی شود.

حجت الاسلام جعفری بر طراحی پروژه‌های بزرگ در این عرصه تاکید کرد و گفت: این طرح‌ها باید اجرایی شود و وضعیت این شرایط به رئیس قوه قضائیه اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی موضوعات فرهنگی را در استان مورد غفلت دانست و تصریح کرد: حوزه فرهنگ دینی، سبک زندگی اسلامی و دفاع مقدس از جمله نقاط مورد نیاز به توجه در استان است و در این راستا باید باغ موزه دفاع مقدس تکمیل شود.

وی با انتقاد نسبت به وضعیت بودجه دستگاه قضا گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی دستگاه قضا در استان، نیازمند اعتبارات مشخص هستیم تا شرمنده مردم برای ارائه خدمت نباشیم و در این راستا نیازمند بودجه جداگانه هستیم.

کد خبر 5081384

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی پروژه عمرانی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بسیج بوشهر بارش باران بارش برف شهرستان کرج خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب با رشد ابر در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی استان، وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت وزش تندباد لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک محلی و بارش پراکنده باران و رعدوبرق مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم خواهد بود.

وی گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام است.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق شمالی، مرکزی و نواحی شرقی استان در ساعاتی از امروز تا اوایل شب ۱۴ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6087415

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی