Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@23:30:30 GMT

فتاحی: بازی فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۹۶۵

فتاحی: بازی فردا برگزار می‌شود

سرپرست سپاهان از برگزاری دیدار معوقه این تیم برابر تراکتور در روز شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که قرار بود سپاهان و تراکتور از دقایقی پیش در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر بروند، با توجه به بارش شدید برف و یخ زدن چمن این استادیوم دیدار این دو تیم لغو شد. سپاهانی‌ها که از روز گذشته به تبریز سفر کرده‌اند، حالا منتظر تصمیم سازمان لیگ برای ماندن یا بازگشت به اصفهان هستند اما به احتمال فراوان فردا با تراکتور دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت بازی مشخص نیست

در همین خصوص رضا فتاحی، سرپرست سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص زمان احتمالی برگزاری دیدار معوقه این تیم با تراکتور، اظهار کرد: بازی فردا برگزار می‌شود اما ساعت آن مشخص نیست.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چنانچه وضعیت جوی تبریز تغییری نیابد، سرنوشت این مسابقه چه خواهد شد؟ خاطر نشان کرد: تصمیم گیری در این باره بر عهده سازمان لیگ است و ما نیز تابع آن‌ها هستیم. همان طور که قانون می‌گوید، گفته‌اند تا فردا در تبریز بمانیم.

کد خبر 457845

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رضا فتاحی سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان هواداران سپاهان سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خوش اداره ورزش تبریز به تراکتوری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد که دیدار تیم‌های تراکتور و گل‌گهر سیرجان با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

این در حالی است که منابع مختلف اعلام کردند که باتوجه به برگزاری انتخابات و شمارش آرا، امکان حضور کامل نیروهای نظم و امنیت در ورزشگاه وجود ندارد و به همین دلیل بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

با این حال حبیب ستوده‌نژاد تاکید کرده که بر اساس آخرین صحبت‌ها، هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد و تماشاگران می‌توانند از این بازی دیدن کنند.

او با قطعیت به خبرنگار ما اعلام کرد که بازی با حضور هواداران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • پیام خوش اداره ورزش تبریز به تراکتوری‌ها
  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!