Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری استاد دانشگاه و فلوشیب الکتروفیزیولوژی بالینی قلب در راه مبارزه با ویروس کرونا شهید شده بود، روز پنجشنبه از مجموعه ورزشی انقلاب شهرکرد تشییع شد.

این شهیده به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان روز چهارشنبه پس از چند روز بستری در بیمارستان هاجر شهرکرد به سبب ابتلای به ویروس کرونا به شهادت رسید، که پیکرش با حضور کادر درمان تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این روز پیکر شهید استوار یکم "امین محمد یوسفی " که روز چهارشنبه از سوی مجرمان تحت تعقیب به شهادت رسیده بود ، در این روز تشییع شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در آیین تشییع شهید استوار یکم "امین محمد یوسفی " گفت: شهدای نظم و امنیت و نیروی انتظامی به منظور ایجاد امنیت و آرامش در کشور از آسایش خود و حتی جان خود می‌گذرند تا اسلام، مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند باشد.

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: برای کارکنان نیروی انتظامی جای افتخار است که امروز با کمال حزن و اندوه در آیین تشیع  حضور داریم اما افتخار می‌کنیم که در راه نظم و امنیت تلاش می کنیم.

وی اظهارداشت: شهادت استوار یکم یوسفی و شهدای مدافع وطن و امنیت نشان‌دهنده این است که ماموران و  کارکنان نیروی انتظامی برای حفظ ارزشهای دینی و خوبی‌ها و دفاع از کشور مصمم هستند و از جان می‌گذرند.

صبح روز چهارشنبه پنجم آذرماه عوامل کلانتری چالشتر در شهرکرد برای دستگیری ۲ نفر متهم تحت تعقیب به محل اختفاء آنان اعزام شدند که یکی از متهمان حین دستگیری، به وسیله سلاح شکاری به سمت نیروها تیراندازی کرد که در این حین استوار یکم "امین محمد یوسفی" بر اثر شلیک ساچمه از ناحیه شکم و پا مجروح شد.

نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد روز پنجشنبه در پیامی، شهادت شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری و شهید استوار یکم محمدیوسفی وردنجانی را تسلیت گفت. 

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام با تسلیت به خانواده ۲ شهید و شهیده مدافع سلامت و وطن گفت: امروز برای استان چهارمحال و بختیاری از روزهای ماندنی است، روزی که در ۲ عرصه متفاوت، ۲ شهید و ۲ فداکار ایثارگر را بر دوش گرفته و بدرقه بهشت نمودند، شهیدی در عرصه سلامت و شهیدی در عرصه امنیت، شهدایی که در انتظار چنین لحظات شیرینی بودند و از خدای متعال این فوز عظیم را مسئلت می داشتند. 

مرحومه شهیده سرکار خانم نورمند و مرحوم شهید محمد یوسفی به قرب الهی بار یافتند و به خیل شهدای ملکوتی پیوستند.

در این پیام آمده است، امروز این پیام در کادر درمان کشورمان و در نیروی انتظامی میهن مان، به طور برجسته و محسوس به چشم می‌خورد و همه آماده اند تا لبیک گوی شهدای عزیز باشند، به همه آنها خدا قوت می گوییم و برایشان آرزوی توفیق داریم. 

در پیام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری آمده است: این شهادت را که در روز ارتحال بانوی ملکوت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به تشییع و خاکسپاری  انجامید، تبریک و تسلیت می گویم و برای بازماندگان و همکاران این دو عزیز صبر و اجر مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، پیش از این زنده‌یاد پریسا رفیعی از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن، ذبیح‌الله کاویانی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان بروجن و علیرضا صانعی از پرسنل تاسیسات بیمارستان هاجر شهرکرد جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و به شهدای مدافع سلامت کشور پیوستند.

برچسب‌ها شهید چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید چهارمحال وبختیاری شهید چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی محمد یوسفی استوار یکم تشییع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.
اعرابی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.
وی گفت: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.
اعرابی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.
وی گفت: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.
در این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند