Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:46:18 GMT

هاشمیان: یاغی نبودم و جایش تلاش کردم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۵۳۶۴

هاشمیان: یاغی نبودم و جایش تلاش کردم

مربی تیم ملی ایران در مصاحبه‌ای به اظهارات همبازی سابق آلمانی خود واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" وحید هاشمیان لژیونر سابق فوتبال ایران که تجربه بازی در تیم‌های بایرن مونیخ و بوخوم آلمان را هم در کارنامه خود دارد و اکنون نیز در کسوت مربی تیم ملی ایران و دستیار دراگان اسکوچیچ به فعالیت خود ادامه می‌دهد، در واکنش به مصاحبه میشائیل بالاک همبازی سابق خود که درباره هاشمیان گفته بود «وحید باادب‌ترین بازیکنی‌ست که من دیدم و این خیلی خوب است اما او باید بداند برای ستاره شدن و رسیدن به حق واقعی خود گاهی باید یاغی شود» گفت: البته من خودم بازی میشائیل بالاک را خیلی دوست داشتم و بازیکن بسیار خوب و توانایی بود، من فکر نمی‌کنم خود او هم یاغی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظر من است، در اواخر دوران بازی‌اش با یواخیم لو مشکل پیدا کرد اما در زمانی که بازی می‌کرد من خودم از نظر حاشیه‌ای مشکلی از او ندیدم.

 

وی ادامه داد: به این خاطر سبک فوتبال من بود که همیشه وقتی که بازی می‌کنم، بیشتر کارم به خودم بود؛ من همیشه می‌گفتم که باید بتوانم توانایی خود را به جایی برسانم که بیشترین بازدهی را بتوانم از زمان بازیگری‌ام بگیرم. زمانی که مشغول بازی هستم، به این خاطر در تیمی که ما بودیم |تیم ما پاس بود| و تیم پاس بی‌حاشیه و مرتب و با دیسیپلین بود و به دلیل روحیات نظامی که آنجا بود، باید اصلا منظم هم می‌بودیم. در واقع می‌خواهم بگویم که تمام چیزهایی که من به دست آوردم، با تلاشم بوده و به این خاطر آن موقع تمام روزنامه‌های ایران عکس من را صفحه اول چاپ می‌کردند اما وقتی به آلمان می‌رفتم و نمی‌توانستم آنجا تمرین کنم، به چه درد من می‌خورد؟

 

 

هاشمیان در ادامه صحبت‌های خود درباره روحیات دوران بازیگری‌اش گفت: به این خاطر من فکر می‌کنم هنوز هم که هنوز است اگر یکسری جاهایی عضو یک گروهی می‌شدم در تیم، شاید البته منظورم داخل ایران است، شاید یک گروه خبرنگاری قوی‌تری پشت من بود و به جای بالاتری می‌رسیدم اما آن جای بالاتر، برای من بایرن مونیخ که بالاتر نیست. با تلاشم رفتم و رسیدم و 11 بوندسلیگا بودم، حالا اگر یاغی بودم چند سال می‌خواستم بازی کنم؟ 13 سال می‌خواستم بازی کنم؟

 

اگر مربی دیگری داشتیم، صحبت دیگری بود اما مربی ما آقای ماگات بود؛ آقای ماگات شخصیت خاصی دارد، ببینید این اتفاق فقط برای من در بایرن مونیخ رخ نداد، تورستن فرینگس یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان تیم ملی آلمان بود ایشان همزمان با من با بایرن مونیخ قرارداد بست و بعد از یکسال رفت. یعنی شما بخواهید ارزیابی کنید، هم بازیکن آلمانی بود و هم بازیکن فیکس تیم ملی بود و هم از تیم دورتموند آمده بود، به این خاطر برای او هم این اتفاق افتاد و این امکان وجود دارد که شما به تیمی بروی اما آنجا نتوانی با آن تیم همخوانی داشته باشی. شاید بالاک هم بالاکی که در بایرن مونیخ بود، در تیم چلسی نبود، به این خاطر باید ببینید که اگر در تیمی نمی‌توانید نتیجه و کیفیت خود را حفظ کنید باید تیم خود را عوض کنید. من از سبکی که داشتم، ناراحت نیستم و این سبک را ادامه خواهم داد چون هدف من کار کردن است و هدف من دیده شدن نیست چون می‌خواهم کاری که به من می‌دهند را به بهترین شکل انجام بدهم.

تیم ملی ایران وحید هاشمیان (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران وحید هاشمیان مربی بایرن مونیخ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری بعد از بازی به هواداران نساجی تبریک گفت که جو زیبایی در ورزشگاه درست کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود. 

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در سیل جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم آنجا نزدیک محل زندگی من در برزیل است و بخاطر برد خوشحالم اما زیرا بخاطر دوستانم در برزیل ناراحتم و می خواهم از آنها نیز یادی کنم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ماگفته بود و امروز این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته دراین شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما امروز هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.

اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرارکنیم وتمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم واگرقرارداد جدید باشد امضا می کنیم.

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا