Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:36:59 GMT

ذوب و پیکان به تساوی رضایت دادند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۵۳۸۲

ذوب و پیکان به تساوی رضایت دادند

دیدار پرحادثه ذوب آهن در برابر پیکان در حالی به پایان رسید که این تیم ها در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

به گزارش برنا؛ دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران از ساعت 16:20 امروز (پنجشنبه) در استادیوم فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار میلاد جهانی (35) برای ذوب‌آهن و ابراهیم صالحی (32) برای پیکان گلزنی کردند، اما این تمام ماجرا نبود و بازی در دقایق پایانی جنجالی دنبال شد.در دقیقه 84 سیدرضا مهدوی که داور مسابقه بود، در صحنه‌ای بحث برانگیز به سود پیکان پنالتی اعلام کرد. صحنه‌ای که در بازبینی آن نشان می‌داد برخوردی میان مدافع ذوب‌آهن و مدافع پیکان رخ نداده است. با این حال پس از اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن و دریافت دو کارت زرد از داور مسابقه، اعضای کادر فنی تیم میزبان تیم‌شان را از زمین بیرون کشیدند.

پس از این نوع اعتراض ذوب‌آهن، مهدوی نیز با مشورت با تیم داوری تصمیم خود را مبنی بر اعلام پنالتی تغییر داد و این بار پیکانی‌ها معترض شدند تا کارت‌های زرد این بار چند نفر از تیم میهمان را جریمه کند.

در این دیدار فرشاد محمدی‌مهر و حسین شنانی از تیم ذوب‌آهن و میلاد شیخ سلیمانی، امیر روستایی و محمد ستاری از تیم پیکان با کارت زرد جریمه شدند. همچنین مهدی تارتار، سرمربی پیکان نیز به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن تساوی پیکان پنالتی هفته سوم لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود