Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:55:10 GMT

VAR جنجالی با استفاده از گوشی موبایل

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۵۴۰۷

VAR جنجالی با استفاده از گوشی موبایل

جنجال داوری در بازی دو تیم ذوب آهن و پیکان با اعلام خطای پنالتی برای شاگردان تارتار در نهایت به شکلی عجیبی دنبال شد.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که زخم خورده از دو بازی قبلی خود و اشتباهات داوری در این دیدارها بود، اینبار در فولادشهر برابر پیکان قرار گرفت. در شرایطی که این دیدار با تساوی یک - یک تا دقیقه 82 دنبال می‌شد، اعلام یک ضربه به سود پیکان تشنج بزرگی در زمین و حتی منطقه فنی دو تیم شکل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازی که با دو گلی که ابراهیم صالحی در دقیقه 33 و میلاد جهانی در دقیقه 35 برای دو تیم به ثمر رسانده بودند، دنبال می‌شد در ادامه در صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه شکل گرفت داور بازی به علامت پنالتی در سوت خود دمید.

 

سیدرضا مهدوی، داور این بازی که سوتی جنجالی به صدا در آورده بود، باعث خشم بازیکنان ذوبی و کادرفنی ذوب آهن شد. در ادامه تنش شکل گرفته به منطقه فنی روی نیمکت ذوب آهن رفت و رحمان رضایی که پیش از این اعتراض تندی را متوجه داوری بعد از پشت سر گذاشتن دو هفته و اشتباهات داوری دنبال کرده بود، این بار هم اعتراض خود را به این موضوع و اعلام پنالتی علیه تیمش نشان داد. او از داور چهارم و ناظر بازی درخواست داشت که با حضور در کنار دوربین تلویزیونی کنار زمین، صحنه مربوطه را مورد بازبینی قرار داده و اشتباه خود را جبران کند!

 

این در حالی بود که از دو سال قبل زمزمه شکل دادن زیرساخت VAR در فوتبال ایران داغ شده، در نهایت مشخص نشد که به چه دلیل داور بار دیگر با بازگشت به محوطه جریمه ذوب آهن، توپ را در اختیار ذوب آهن قرار داد و از تصمیم خود برای اعلام پنالتی برگشت. تصمیمی که اینبار نیمکت و بازیکنان پیکان را به مرز انفجار رساند و امیر روستایی اولین بازیکنی بود که با اعتراض تند خود، از مهدوی کارت زرد دریافت کرد. مهدی تارتار و دستیارانش روی نیمکت پیکان نیز به اعتراض مشغول بودند و این در حالی بود که اینبار البته داور قصد نداشت تصمیم خود را تغییر دهد و با سوت بازی را به سود ذوب آهن به جریان در آورد.

 

گفته می‌شود داور چهارم و ناظر بازی سهم زیادی در تغییر نظر داور بازی داشته اند و با تماشای تکرار صحنه مربوط به اعلام پنالتی و مشخص شدن اشتباه مهدوی، او را در جریان این اتفاق قرار دادند تا تصمیمش را تغییر دهد. VAR عجیب در فوتبال ایران با استفاده از گوشی موبایل و تماشای صحنه مشکوک در فولادشهر که البته باید دید نظر کارشناسان درباره تصمیم مهدوی چه خواهد بود.

پیکان ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان صفر - آلومینیوم صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از هفته بیست و ششم لیگ برتر 5 بازی در حال برگزاری است:

پیکان صفر - آلومینیوم صفر

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

اخراج:

گل:

------
سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر

داور: حسن اکرمی

اخراج:

گل:

-----

ملوان صفر - هوادار صفر

داور: میثم حیدری

اخراج:

گل:

------

نفت آبادان صفر - مس رفسنجان صفر

داور:
پیام حیدری

اخراج:

گل:

------

فولاد صفر - تراکتور صفر

داور:
بیژن حیدری

اخراج:

گل:

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی