Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:04:39 GMT

برخورداری: پیوستنم به العربی قطر هنوز قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۵۶۳۳

برخورداری: پیوستنم به العربی قطر هنوز قطعی نیست

دروازبان باشگاه گوادالاخارا اسپانیا گفت: با باشگاه گوادالاخارا هنوز قرار داد دارم‌ و هنوز هیچ چیزدر خصوص پیوستن من به تیم هندبال العربیه قطر مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید برخورداری دروازه‌بان تیم‌ ملی هندبال کشورمان در خصوص پیوستن به تیم العربی قطر اظهار داشت: خبر جدایی از تیم بی ام گوادالاخارا اسپانیا و پیوستن به لیگ قطر  صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هیچ‌ چیزی قطعی نیست.  برخی رسانه‌های قطری خبر پیوستن من را به تیم العربیه قطر اعلام کردند و برخی از رسانه‌های داخلی را نیز تحت شعاع قرار دادند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
 
برخورداری افزود: من تا دو فصل دیگر با گوادالاخارا قرارداد دارم و درحال حاضر علاوه بر مذاکره با این تیم اسپانیایی با باشگاه العربیه و چند تیم دیگر هم در حال مذاکره هستم ولی هنوز واقعا هیچ چیز قطعی نیست و اگر خدا بخواهد تا هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود.

20 بازیکن به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان دعوت شدند


 
برخورداری در پایان ضمن تشکر از توجه فدراسیون هندبال و رسانه‌های داخلی به اخبار لژیونر های هندبال گفت:  این حمایت رسانه‌ای انگیزه‌ای دو چندان برای ما بازیکنان به وجود می آورد و ما را دلگرم می‌کند. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف تیم سال آینده‌ام مشخص شود و سال آینده در باشگاهی بازی کنم که بتوانم عملکردم را بیش از پیش بهبود بخشم تا بتوانم در زمان خودش به تیم ملی کشورم کمک کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری