Web Analytics Made Easy - Statcounter

"سیف الله آقا بیگی" پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: علاوه بر لایروبی رودخانه ها اقدام لازم برای رفع موانع عبور سیلاب در سطح رودخانه ها انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین ساماندهی لازم در بازه های آسیب پذیر رودخانه‌ها صورت گرفته و هرجا مانعی برای عبور سیلاب وجود داشته اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقابیگی گفت: هشدارهای لازم به دستگاه های متولی امر داده شده تا نسبت به فراهم کردن شرایط ایمن برای عبور جریان های سیلابی اقدام کنند.

مردم از نزدیک شدن به رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه داد: مردم با توجه به میزان بارش های پیش بینی شده از نزدیک شدن به رودخانه ها و مسیل ها به جد خودداری کنند.

وی همچنین به مجاورین و ساکنان اطراف رودخانه ها توصیه اکید کرد مراقبت لازم را به عمل آورده و تدابیر و تمهیدات ایمنی را در نظر بگیرند.

ظرفیت لازم در مخازن سدها ایجاد شده است 

آقابیگی ادامه داد: پیش بینی های لازم برای جای دادن سیلاب در مخازن سدها اندیشیده شده و حجم قابل توجهی از مخازن برای این منظور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وپدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران خاطرنشان ساخت: بسیاری از رودخانه ها دارای سد نیستند بنابراین اقدامات لازم برای عبور ایمن سیلاب در آنها صورت گرفته است.

وی افزود: براساس پیش بینی های هفته گذشته که اکنون حتمی شده اند در بخش های زیادی از کشور به خصوص در مناطق جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و غرب شاهد ریزش باران های شدید خواهیم بود.

آقابیگی گفت: بارش ها در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان هم در حوضه آبریز و هم جلگه خوزستان، اصفهان و لرستان قابل توجه خواهند بود و نیاز است در این مناطق مراقبت های حداکثری اعمال شود.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران بر لزوم همکاری همه دستگاه ها برای مدیریت بهتر جریان های سیلابی تاکید کرد و افزود: امید است با همراهی خوب مردم بتوان این بارش ها را با کمترین میزان خسارت پشت سر نهاد.

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی از اوایل وقت امروز به کشور، از بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران خبر داد.

این سامانه بارشی همچنین فردا (جمعه) استان‌های کردستان، زنجان، خراسان‌شمالی، شمال استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان و خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، بوشهر، اصفهان و لرستان را متاثر خواهد کرد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد سیف الله آقابیگی شرکت مدیریت منابع آب ایران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شرکت مدیریت منابع آب ایران سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد شرکت مدیریت منابع آب ایران سازمان هواشناسی اخبار کنکور شرکت مدیریت منابع آب ایران کهگیلویه و بویراحمد رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد خانچی در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵ دقیقه شبکه خوزستان افزود: با توجه به پیش بینی هوشناسی باران در استان اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش‌ها در شهرستان اندیمشک بوده است،   افزود: تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی این بارش‌ها دریافت نشده است.

وی ادامه داد: همچنین تردد در مسیر‌های استان در حال انجام می‌باشد و تمامی محور‌های استان باز می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۶۰۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد دز خوزستان
  • رهاسازی ۶۰۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد دز
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان