Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من «درخواست ترمیم و رفع چاله‌های خیابان‌های شیراز» بوده  که در بخش توضیحات آن آمده است: «درست کردن هرچه سریع‌تر چاله‌های شهر به مخصوص جاده‌های پرتردد شیراز را خواستارم همچنین ماشین‌هایی که بر اثر افتادن در چاله‌چوله‌های خیابان‌های شیراز مشکلاتی برایشان به وجود آمده است باید خسارت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خبرنگار فارس جهت پیگیری این کمپین، سراغ معاون عمرانی شهرداری شیراز و مدیرکل راهداری فارس رفت و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

اسماعیل صالحی در این خصوص به خبرنگار فارس در شیراز گفت: ما در ۵ ماهه گذشته تقریباً تمام آسفالت‌های شهر را روکش و ترمیم کردیم و در معابر اصلی، درجه‌ یک و دو دیگر چاله‌ای وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد انتقاد مخاطب شما از چاله‌های کمربندی بوده، بیان کرد: متولی کمربندی و ورودی‌های شهر اداره راهداری است.

معاون عمرانی شهرداری شیراز اضافه کرد: از اول خرداد تاکنون نزدیک به ۴ میلیون مترمربع در سطح شهر لکه‌گیری انجام‌ شده که اگر این عدد در ۶۵ هزار تومان (قیمت آسفالت هر مترمربع) ضرب کنیم نشان از هزینه کرد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای اجرایی کردن این عملیات دارد.

وی با بیان اینکه متراژ لکه‌گیری‌های صورت گرفته در سطح شهر به‌ اندازه یک معبر به طول ۴۰۰ کیلومتر و عرض ۱۰ متر است، افزود: تا برج چهار سال آینده،  ما حتی هیچ جاده خاکی نیز در شهر نخواهیم داشت.

 مدیرکل راهداری استان فارس نیز در ادامه با بیان اینکه طی یک تا دو سال گذشته ۱۵۰ هکتار مترمربع لکه‌گیری کمربندی را انجام دادیم، اظهار کرد: درست است که گفته می‌شود متولی کمربندی راهداری است اما قسمتی از کمربندی، مدت‌ها بوده که در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

سیاهپور  با تأکید بر اینکه تا جایی که در حیطه وظایف ما بوده  لکه‌گیری و روکش معابر صورت گرفته است، گفت: قسمتی که در اختیار شهرداری است در سال گذشته مقداری از کار را انجام شد.

مدیرکل راهداری فارس اضافه کرد: اما در ۵۰۰ متر از آن یعنی از تقاطع غیر هم‌سطح جوادیه تا تقاطع وحدت همچنان مشکلاتی وجود دارد که چون طی ۱۰ سال گذشته تاکنون مدیریت این بخش با شهرداری بوده، طبق روال هم این دوستان باید زحمت لکه‌گیری را می‌کشیدند که تاکنون تعلل صورت گرفته است.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز شهرداری جاده خاکی صالحی معاون عمرانی شهرداری شیراز مدیرکل راهداری استان فارس سیاهپور آسفالت جاده فارس لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان