Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-کشتی‌گیر اندیمشکی که در این شهرستان دستفروشی می‌کرد، با دستور وزیر کار جذب یکی از شرکت‌های پتروشیمی خوزستان می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون خوزستان، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار داشت: پس از پخش کلیپ دستفروشی محسن مدهنی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دستور رسیدگی به مشکل بیکاری این کشتی‌گیر را صادر کرد و ما پیگیر این موضوع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شخص وزیر کاملا  ویژه پیگیر این موضوع شدند، افزود: خوشبختانه شرایط جذب این کشتی‌گیر در یکی از شرکت‌های پتروشیمی خوزستان مهیا شد.

مربی سازنده کشتی: خیلی از شاگردانم مانند مدهنی مشکل اشتغال دارندمدهنی: فقط شغل می‌خواهم که هزینه خودم را تامین کنم/ صالحی‌امیری گفت پیگیر کارم خواهد بودامامی: فدراسیون کشتی پیگیر مشکلات قهرمانانش هست/ با مدهنی در مورد مشکلاتش صحبت کردم

غمگین بیان کرد: ظرف 48 ساعت آینده و پس از پشت سر گذاشتن مراحل اداری، این کشتی‌گیر فعالیت خود را در یکی از شرکت‌های پتروشیمی شروع می‌کند.

به گزارش تسنیم، محسن مدهنی قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان چندی پیش کلیپی از دستفروشی خود در اندیمشک منتشر کرد که مأموران شهرداری مانع از انجام کارش شده بودند.

انتهای پیام/341/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یکی از شرکت های پتروشیمی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی عصر روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت‌) در جمع مدیران و مجریان طرح‌های پتروپالایش کنگان و پتروشیمی سروش، نگین و آلای مهستان، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما تهیه «برنامه عملیاتی و پیگیری ویژه» برای تحقق شعار سال در صنعت بزرگ پتروشیمی است.

وی با تأکید بر پیگیری رئیس‌جمهور، معاون اول و وزیر نفت بر حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت پتروشیمی تصریح کرد: خوشبختانه با قوانین و مشوق‌های موجود، بسیاری از مشکلاتی که در روند ساخت طرح‌ها موجود بود، کاهش یافته است و شاهد تسهیل و شتاب‌بخشی اجرای طرح‌های پتروشیمی که امسال و سال آینده عملیاتی می‌شوند، هستیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، بر حمایت قاطع شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ساخت و تکمیل طرح‌های مختلف پتروشیمی تأکید کرد و از مجریان طرح‌های پتروشیمی خواست بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌ها و سازندگان داخلی را در دستور کار قرار دهند.

شاهمیرزایی افزود: همواره به هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی اعلام شده است که در کنار آن‌ها هستیم و نهایت همکاری و کمک در روند ساخت طرح‌ها را بر اساس دستورعمل‌ها و قوانین موجود خواهیم داشت.

وی رویکرد اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را ادامه روند حداکثر بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی در اجرای پروژه‌ها دانست و بیان کرد: فعالیت‌های انجام‌شده از سوی واحدهای مختلف پتروپالایش کنگان می‌تواند الگوی مطلوبی در مسیر تکمیل زنجیره ارزش باشد.

شایان ذکر است در این نشست مدیران عامل شرکت‌های انتخاب کنگان، پیشگامان سیراف انرژی، ویستا انرژی ارغوان و سپهر کنگان نیز حضور داشتند و گزارشی از روند ساخت طرح‌های خود ارائه کردند.

کد خبر 6098463 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند