Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت:امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما اشتباه داور مانع برد ما شد شاید من اشتباه کنم و شاید درست بگویم.

سید مهدی رحمتی بعد از تساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حاضر نشد و محمد نوازی که کارت سرمربیگری تیم به اسم اوست در نشست خبری حاضر شد و  پیش از شروع نشست خبری جواد طاری بخش مدیر رسانه‌ای شهر خودرو گفت: ناهماهنگی‌هایی که در شهر مشهد به وجود آمد عوامل یگان ویژه نیروی انتظامی حاضر نشدند و مسابقه لیگ برتر در حال برگزاری است و عوامل یگان ویژه با تاخیر به ورزشگاه رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس نوازی اظهار داشت: ضمن خسته نباشید به دو تیم باید بگویم بازی خوبی بود و دو تیم بازی قرص و محکم و جانداری را ارائه کردند بخصوص تیم خودمان، در نیمه دوم به گل رسیدیم. بعد از گلزنی از ناحیه داوری لطمه خوردیم مثل بازی با پیکان که داور یک پنالتی اشتباه برای ما گرفت.

وی در مورد داوری مسابقه  گفت: بهتر است کارشناسان داوری حرف حقیقت را بزنند اینکه  برخی بگویند پنالتی درست بود و برخی بگویند نبود دردی از ما درمان نمی‌کند. این برنامه ها فقط برای استقلال و پرسپولیس است. یکی دو صحنه از بازی تیم‌های دیگر پخش می‌کنند.امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما اشتباه داور مانع برد ما شد. شاید من اشتباه کنم و شاید درست بگویم. بازی سختی سه روز دیگر با پرسپولیس در تهران داریم. امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم.

مربی شهرخودرو در مورد اینکه در پایان مسابقه رحمتی اخراج شد، گفت: چیز خاصی نگفت اما داور او را اخراج کرد او با داور بحث کرد و دلیل را باید از خودش بپرسید.

وی در مورد خلق موقعیت کم گل توسط شهر خودرو گفت: قبل از شروع فصل هم بازی دوستانه کم داشتیم. بخاطر کرونا نتوانستیم هماهنگی لازم را به دست بیاوریم اما بازی به بازی بهتر می شویم اگر بتونیم در هر بازی 10 موقعیت گلزنی به دست بیاوریم که تیم‌های دیگر دست و پا بسته نیستند اما بهتر است که موقعیت گلزنی را بیشتر داشته باشیم.

نوازی در مورد وضعیت قاسمی نژاد برای بازی با پرسپولیس اظهار داشت: امین قاسمی نژاد به بازی با پرسپولیس می رسد و بقیه بازیکنان مصدوم هم می رسند در آخر هم باید بگویم جای هواداران خالی است و امیدوارم شر ویروس کرونا کم شود تا از هواداران به عنوان یار دوازدهم استفاده کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: خداد عزیزی برای حمایت تیم آمده بودند اما پشت در ورزشگاه ماند. توسط یگان ویژه یا حراست شناخته نشده است و امیدوارم حضور یک نفر مثل عزیزی که از اسطوره های فوتبال ایران است حل شود.

به گزارش فارس، جواد طاری بخش در پایان نشست خبری هم گفت:  مدام می گویند مربیان صبرشان را بالا ببرند اما داوران هم باید سعه صدر بیشتری داشته باشند فشار زیادی به مربی وارد می شود اما قرار باشد داور حرف مربی را گوش ندهد و یک طرفه کار کند سنگ روی سنگ بند نمی شود و از رسانه ها می خواهیم در مورد بحث یگان ویژه و برگزاری مسابقه در شهر مشهد پیگیری لازم را انجام بدهند. فصل گذشته هم این داور در بازی شهر خودرو و نفت آبادان همین آقای مومنی داور مان بود و امیدوارم چیدمان به گونه ای باشد که شرایط تیم‌هایی مثل ما رعایت شود./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نشست خبری یگان ویژه شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که دنیای فوتبال چند روزی است تحت ‏تاثیر جنجال داور در ال‌کلاسیکو قرار دارد و درباره فایل صوتی منتشر ‏شده در اسپانیا که مکالمه داور و اتاق وی‌ای‌آر را نشان می‌دهد بحث ‏می‌کند این اتفاق در انگلیس و لیگ برتر تکرار نخواهد شد. ‏

در دیدار جنجالی ناتینگهام فارست و اورتون که به شکست 2-0 ‏فارست منجر شد، این باشگاه از عملکرد داوری و وی‌ای‌آر بسیار ‏خشمگین بوده و مدعی شد در سه اتفاق مشکوک به نفع اورتون ‏قضاوت شده و سه پنالتی از فارست دریغ شده است. ‏

ناتینگهام فارست بیانیه‌ای تند علیه داوری لیگ برتر منتشر کرد و به ‏نوعی داوری را به تبانی به سود لوتون‌تاون، حریف مستقیم فارست در ‏جدال سقوط، متهم کرد. این بیانیه آغازگر جنگ بیانیه‌ها در انگلیس ‏بود و باعث شد لیگ برتر به آن پاسخ بدهد. ناتینگهام پا پس نکشید ‏و دیشب در بیانیه‌ای دیگر گفت از تلاش برای گرفتن حق باشگاه و ‏تیمش منصرف نخواهد شد.

رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند بر خلاف اسپانیا و پخش فایل ‏صوتی مکالمات داور و اتاق وی‌ای‌آر در جریان ال‌کلاسیکو، این اتفاق در ‏انگلیس نخواهد افتاد. گفته می‌شود که لیگ برتر فایل صوتی دیدار ‏فارست و اورتون را در اختیار باشگاه ناتینگهام قرار می‌دهد ولی این ‏فایل صوتی پخش عمومی نخواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • سوت سرنوشت