Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@18:27:05 GMT

وزیر خارجه فرانسه: ما مخالف اسلام نیستیم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۲۹۷

خرداد: وزیر امور خارجه فرانسه در اظهاراتی با بیان اینکه کشورش با تروریسم مضاعف روبرو است، تاکید کرد، مبارزه با تروریسم باید با رهبری مسلمانانی انجام شود که اولین قربانیان آن هستند.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، اظهار کرد، جوهره فعالیت نظامی آنها که از چندین سال پیش آغاز شده و همچنان در منطقه ساحل و خاورمیانه به اجرا در می آید، مبارزه با تروریسم و ​​افراط گرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت، کشورش در معرض کارزار "تهمت، شایعات، نکوهش و نفرتی است که سران برخی کشورها و گروه‌ها با استفاده از نفوذ خود در شبکه های اجتماعی آن را هدایت می‌کنند و به دنبال القای این مسئله به دیگران هستند که فرانسه و اروپا با اسلام مخالف هستند."

لودریان گفت، قانون فرانسه مبتنی بر بی‌طرفی دولت در قبال همه ادیان است و فرانسه "کشور مسامحه است"  و تجزیه جامعه فرانسوی و تبعیض میان شهروندان  بر اساس وابستگی های مذهبی آنها، خواه مسلمان، مسیحی یا یهودی باشند را رد می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: برخی کشورها معتقدند فرانسه بر مسلمانان سخت می‌گیرد و برخی مقام‌های سیاسی یا برخی گروهها تلاش کرده اند تا سخنان رئیس جمهور امانوئل ماکرون را با نفوذ خود در شبکه های اجتماعی تحریف کنند. ما اجازه نخواهیم داد آنها گمان کنند که فرانسه ممکن است مخالف اسلام باشد.
اظهارات لودریان در حالی مطرح می‌شود که پیشتر ماکرون و برخی دیگر از مقامات فرانسه به دنبال نشر کاریکاتور موهن از پیامبر اسلام(ص) اظهاراتی اسلام ستیزانه مطرح کردند که موج گسترده‌ای از تظاهرات در کشورهای مختلف را به همراه داشت برچسب ها: وزیر خارجه فرانسه

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر خارجه فرانسه خارجه فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیاز‌های فوری است، اما اگر از قبل این نیاز‌ها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.


دیگر خبرها

  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا