Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدان پناه پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: امروز ۴۷۰ نمونه نمونه از آزمایشگاه سلولی یاسوج دریافت شده که حدود ۵۹ درصد موارد مثبت بودند.

وی ابراز داشت: بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های کهگیلویه با ۳۶ درصد، بویراحمد با ۲۶ درصد، گچساران با ۲۰ درصد، دنا ۶ درصد، چرام ۵ درصد و مابقی وارد در سایر شهرستان‌های استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه با اشاره به ویروس کرونا، گفت: این بیماری همچنان بیش از پیش در حال مبتلا کردن تعداد زیادی از مردم بوده و اگر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام نشود، شاهد افزایش مبتلایان و مرگ و میرها خواهیم بود.

یزدان پناه تصریح کرد: اگر بعضی‌ها رفتار اجتماعی نامناسب، سهل انگاری و عادی انگاری را در مواجهه با این ویروس ادامه دهند، راهی جز تداوم اعمال محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی مردم نیست.

وی افزود: در حال حاضر ۴۱۸ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۵۸ نفر مبتلای قطعی است. ۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده و شمار جان باختگان استان به ۳۰۶ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون پانزده هزار و ۴۸۳ مورد گزارش شده است.

کد خبر 5081474

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز یزدان پناه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ویروس کرونا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بسیج بوشهر بارش برف بارش باران شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد