Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:59:20 GMT

خطای پزشکی مرد ایذه‌ای را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۵۶۵

خطای پزشکی مرد ایذه‌ای را به کام مرگ فرستاد

محمدباقر جمشیدی برادر متوفی پنجشنبه شب در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: برادرم روز گذشته به دلیل بیماری به مطب یکی از پزشکان متخصص شهرستان مراجعه کرد.

وی افزود: این پزشک برای برادرم بالاترین دوز از یک آمپول را تجویز کرد که طبق اطلاعات ما این کار ممنوع بوده‌است.

وی اظهار داشت: طبق اعلام پزشکان آگاه به علم پزشکی این دارو تنها باید در محل بیمارستان و در حالی‌که دستگاه شوک وجود داشته باشد به بیمارستان تزریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: پزشک مورد نظر پس از تجویز این آمپول و قبل از استفاده آن مطب خود را ترک کرده بود و آمپول توسط پرستار در سرم تزریق شد.

وی اضافه کرد: پس از اینکه حال برادرم رو به وخامت رفت این پزشک به مطب خود برگشته و و وی را به بیمارستان منتقل کرد.

جمشیدی با بیان اینکه پس از مرگ برادرش در جریان این اتفاق قرار گرفته است تاکید کرد: ما شکایت خود را انجام داده‌ایم و با هماهنگی پزشک قانونی ایذه جسد برادرم به اهواز منتقل خواهد شد تا کالبد شکافی روی بدنش انجام شود و دلیل مرگش به طور دقیق مشخص شود.

این اتفاق غم‌انگیز یک حادثه پزشکی بوده است

دکتر اردوان یاراحمدی رئیس سازمان نظام پزشکی ایذه اظهار داشت: مرگ این فرد بر اثر تزریق دارو در مطب پزشک رخ داده است.

وی با ابراز ناراحتی و تسلیت به خانواده آن مرحوم گفت: این اتفاق یک حادثه پزشکی بوده است که ممکن است برای هر فرد رخ دهد و قطعاً هیچ عمدی نیز در کار نبوده است، ضمن اینکه پزشک مورد نظر یکی از حاذق‌ترین پزشکان شهرستان است و خدمات زیادی به مردم ارائه داده است.

دکتر یار احمدی افزود: به طور حتم این پرونده روال طبیعی و قانونی خود را طی خواهد کرد و در صورتی که پرونده به ما اجرا شود کار‌های مربوطه را انجام خواهیم داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث خطای پزشکی تزریق آمپول ایذه دستگاه شوک پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر

به گزارش خبرآنلاین،طبق اعلام روابط عمومی منطقه ۷، اخیرا فیلمی در فضای مجازی به نمایش در آمده است که نشان می دهد شهرداری منطقه ۷ در باغ موزه قصر تعدادی درخت را قطع کرده است. روابط عمومی منطقه ۷ تهران طی اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: «ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می رساند که ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح گردید و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

ایسنا در خبری نوشت: در نتیجه بر خلاف فضاسازی رسانه ای که قطع این درختان را در جهت بی توجهی به نگهداشت فضای سبز توسط شهرداری تلقی می کرد، واقعیت این است که برای حفظ فضاهای سبز شهری و طبق قوانین موجود و با نظر کارشناسان معتبر این اتفاق موجود است و در صورت لزوم تمامی اسناد و مدارک به انتشار در خواهد آمد. از سوی دیگر با توجه به این که آفت چوب خوار تنه درخت را به تدریج از داخل پوک می کند در فصولی که در شهرمان باد و طوفان وجود دارد شکستن و افتادن این درختان به جان و مال شهروندان آسیب می زند.

در پایان اعلام می کند که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی تمامی دغدغه ها و نگرانی ها در این زمینه هستیم.»

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899835

دیگر خبرها

  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • سنگ کیسه صفرا چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت