Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبیدالله رستمی در دیدار با مدیران چاپخانه‌های استان گفت: حمایت از صنعت چاپ استان از وظایف مهم اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، در  نشست «تخصصی صنعت چاپ و چهل سال پایداری» که با حضور رییس اتحادیه چاپ و نشر و عکاسان سنندج و مدیران چاپخانه‌های شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ما با همه توان از صنعت چاپ استان حمایت خواهیم کرد چراکه یکی از مهمترین وظایف اداره کل ارشاد حمایت مادی و معنوی از صنایع مولد از جمله صنعت چاپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک و تهنیت هفته بسیج افزود: ما سعی خواهیم کرد از طریق استانداری, همه ادارات و سازمان‌ها دولتی و عمومی سطح استان را ملزم کنیم اقلام و ملزومات چاپی خود را در داخل استان و از طریق چاپخانه‌های فعال انجام دهند.

 

وی اضافه کرد: در خصوص بیمه فعالان چاپ، لازم است اتحادیه چاپ و نشر و عکاسان سنندج و شهرستان‌های تابعه نسبت به معرفی افراد فعال حوزه چاپ اقدام و از طریق صندوق اعتباری هنر کشور برای بیمه آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

 

رستمی در خصوص توانمندی‌های صنعت چاپ کردستان یادآور شد: در بازدید چند وقت اخیر از چاپخانه های سطح شهر سنندج، باید اذعان کرد چاپخانه‌های شهر سنندج و به تبع آن شهرستان ها دارای توانمندی‌های حرفه‌ای در همه زمینه‌های صنعت چاپ هستند.

 

در ادامه این نشست هرکدام از مدیران چاپخانه های حاضر به ارایه نقطه نظرات خویش در خصوص نقاط قوت و ضعف چاپخانه های تحت امر خویش و تنگناهای موجود پرداختند از جمله این مشکلات خروج اقلام و ملزومات چاپی ادارات استان به خارج از استان و عدم بیمه بخشی از فعالان صنعت چاپ استان همچنین نبود تسهیلات بانکی کم بهره برای توسعه دستگاههای چاپی استان بود.

 

در پایان این نشست از سوی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان از تلاش‌ها و همت والای مدیران چاپخانه‌ها با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی شد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ کردستان مدیران چاپخانه ها اسلامی کردستان صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم

در سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ۶ اردیبهشت‌ را به نام روز سنه (روز سنندج) تصویب کرد.   ششم ماه گولان(اردیبهشت)، سالروز دستور شاه صفی به حاکم کردستان سلیمان خان اردلان برای ساخت شهر سنندج است.   روز سنه یادآور پیشینه تاریخی، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمی است که مردمانی قهرمان را پرورانده و آوازه جهانی پیدا کرده اند.   سنندج به شهر هزار تپه، شهر مسجد و مناره، پایتخت دف جهان، پایتخت نوروز، شهر خلاق موسیقی یونسکو، پایتخت کتاب ایران و عناوین و القابی خوانده می‌شود که همه اینها شاخصه‌های منحصربه‌فرد این شهر است.

برای گرامیداشت این روز  یک هفته (از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت) برنامه‌های فرهنگی و هنری برای عمومی اجرا می شود و همه ی مردم تولد سنه را جشن می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد / تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها