Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۷ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۱۸ تن از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

سلمانی همچنین از بستری ۱۲۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ۷۴۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۷۴ نفر به دلیل وخامت حال، در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه آمار فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۴۸ ساعت گذشته کاهش چشمگیری پیدا کرده و به هشت نفر رسیده بود، عنوان کرد: متاسفانه امروز دوباره شاهد افزایش آمار فوت شدگان در سطح استان بودیم.

سلمانی از مردم استان یزد خواست: همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تردد غیرضروری در سطح شهر، مهمانی‌ها و دورهمی‌ها خودداری کنند.

کد خبر 5081518

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد ویروس کرونا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف گرگان بسیج بوشهر بارش باران شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را در حق غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه تاکید کرد که در این حملات ۷۹ فلسطینی دیگر به شهادت رسیده و ۸۶ نفر هم زخمی شدند.

بدین ترتیب، شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون، به ۳۴۲۶۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷۲۲۹ نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، هنوز بیش از ۷۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. بیش از ۷۲ درصد قربانیان این جنگ زنان و کودکان هستند.

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش آمار طلاق در کردستان