Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@09:51:53 GMT

آمریکایی‌ها در سوریه مشغول کشف طلا هستند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۳۱۹

به گزارش سانا، «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل دیشب در سخنانی در نشست شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که ادامه حمایت‌های کشورهای متخاصم سوریه و در راس آن آمریکا و ترکیه از گروه های تروریستی و شبه نظامیان جدایی طلب، نقض قوانین بین المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت است.

وی افزود: غارت نظامیان اشغالگر آمریکا و شبه نظامیان جدایی طلب تحت حمایت آنها از منابع سوری‌ها از جمله نفت و گاز سوریه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین با کمک کارشناسان فرانسوی و اسرائیلی، به کشف آثار باستانی استان الحسکه و گنجینه‌ها و طلاها اقدام می‌کنند.

بشار الجعفری تاکید کرد، نظامیان اشغالگر آمریکا پس از سرقت آثار باستانی سوریه که قدمت آن به هزاران سال پیش باز می گردد، به شمال عراق و ترکیه قاچاق می کنند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به بازدید وزیر خارجه آمریکا از شهرک‌های اسرائیلی در جولان اشغالی و کرانه باختری اشاره و آن را به شدت محکوم کرد.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در این باره گفت: با بازدید مایک پامپئو از شهرک‌های اسرائیلی در جولان اشغالی و کرانه باختری، وضعیت قانونی و سیاسی و جغرافیایی جولان به عنوان جزو جدایی‌ناپذیر از خاک سوریه، تغییر نخواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین‌المللی را تهدید کردند

چند تن از اعضای جمهوری خواه کنگره آمریکا اعلام کردند که در صورت صدور قرار بازداشت مقامات اسرائیلی از سوی دادگاه لاهه، قانون مجازات مقامات این نهاد حقوقی را مطرح خواهند کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا طرحی را آماده کرده‌اند که در صورت صدور قرار بازداشت مقامات اسرائیلی از سوی دیوان کیفری بین‌المللی، آمریکا مقامات این نهاد حقوقی را تحریم کند.

«مایکل مک‌کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به وبگاه خبری آکسیوس گفت: «ما این قانون احتیاطی را تنها در صورتی که مجبور شویم، مطرح خواهیم کرد».

عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

روز دوشنبه نیز 12 سناتور جمهوریخواه  با ارسال نامه‌ شدیداللحنی به «کریم خان» دادستان دیوان بین المللی کیفری او را تهدید کردند که در صورت صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی، او و مقامات دادگاه و اطرافیان و خانوده‌اش با «عواقب جدی» مواجه خواهند شد.

هفته گذشته نیز اعضای کنگره آمریکا به دیوان کیفری بین‌المللی نسبت به صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی هشدار داده بودند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در تاریخ 7 اردیبهشت همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌المللی (لاهه)، این نهاد بین‌المللی را نیز تهدید کرده است.

گفته می شود نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگسترس در تلاش اند تا مانع از هرگونه صدور تعقیب بین المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین المللی لاهه شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرود بالگرد حامل نظامیان مجروح اسرائیلی در بیمارستان ایخیلوف+ عکس
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • حماقت اسرائیلی، حمایت آمریکایی
  • شکایت تیک‌تاک از دولت آمریکا
  • بایت‌دنس از قانون ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا شکایت کرد
  • اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین‌المللی را تهدید کردند
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • مناظره آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها درباره بمب اتم ایرانی
  • قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند