Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:54:37 GMT

احساس تنهایی دانشجویان، از معضلات کرونا

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۴۱۰

احساس تنهایی دانشجویان، از معضلات کرونا

اتحادیه دانشجویی هلند هشدار داد که شرایط به وجود آمده از شیوع کرونا شرایط روحی و روانی دانشجویان را به شدت تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از یودبلیونیوز،‌ موسسات آموزشی هلند در تلاش بودند که طبق وعده‌های قبلی،از دانشجویان  خود حمایت کنند. اتحادیه دانشجویی هلند تحت عنوان " LSVb" نسبت به وضعیت دانشجویان آموزش عالی به ویژه سال اولی‌ها ابراز نگرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه این دانشجویان مواردی از قبیل احساس تنهایی،‌سطح زیاد استرس و افسردگی را گزارش داده‌اند.

رئیس اتحادیه " LSVb" گفت که به ویژه نسبت به دانشجویان جدیدالورود نگران است. این دانشجویان تعداد بسیار محدودی کلاس‌های حضوری دارند و این شرایط را برای آنها بسیار دشوار کرده است چراکه این دانشجویان جدید نسبت به دیگر دانشجویان به سختی اطلاعات و شناخت دارند.

این اتحادیه مدعی شده که بسیاری از موسسات آموزش عالی اقدامات کافی و درخور دانشجویان را انجام نداده‌اند.به عنوان مثال این اتحادیه به دانشگاه‌های هلند پیشنهاد داده بود که مکانهای بیشتری را اجاره کنند تا برگزاری کلاسهای حضوری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی افزایش یابد. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از دانشگاه‌ها از انجام این کار سرپیچی کرده‌اند.

یکی از نگرانی‌های مهم مربوط به شرایط روحی دانشجویان، تنهایی است. بسیاری از دانشجویان احساس می‌کنند که در این شرایط تنها هستند. این امر خصوصاً در مورد دانشجویان سال اول اتفاق می‌افتد. بعضی از آنها هنوز امسال  در دانشگاه حضور فیزیکی نداشته‌اند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند