Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا از ترک کاخ سفید در صورت رای مجمع برگزینندگان به «جو بایدن» خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس جمهور آمریکا که تا کنون از پذیرش نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور خودداری کرده است، گفت در صورت رای مجمع برگزینندگان به جو بایدن کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

«دونالد ترامپ» در عین حال افزود که اگر مجمع برگزینندگان به بایدن رای دهند مرتکب اشتباه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: صرف نظر کردن بسیار دشوار خواهد بود چرا که می دانیم تقلب بزرگی روی داده است.

ترامپ با انتقاد از بایدن افزود: فکر می کنم درست نیست که وی (بایدن) برای انتخاب کابینه تلاش کند.

رئیس‌جمهور فعلی آمریکا پیش از این هم مدعی شده بود همین که بایدن ۸۰ میلیون رای به دست آورده، دلیل موجهی است که حتماً تقلبی رخ داده است.

دونالد ترامپ باز هم صحت ادعای جو بایدن رقیب دموکرات را مبنی بر پیروزی در رقابت ۲۰۲۰، زیر سوال برد و در پیامی توئیتری نوشت: همین الان جدول‌بندی آرای انتخاباتی را دیدم. هیچ راهی وجود ندارد که بایدن ۸۰ میلیون رأی به دست آورده باشد! این انتخابات ۱۰۰ درصد تقلبی بود.

ادعاهای مکرر ترامپ درباره دزدی آرای انتخاباتی از سوی حزب دموکرات در حالی تکرار می‌شود که ایالات کلیدی جورجیا، پنسیلوانیا و میشیگان، بایدن را پیروز این دور از رقابت‌ها معرفی کردند- اقدامی که موجب شد تا ترامپ از روی اجبار با آغاز فرایند انتقال قدرت به رقیب دموکرات موافقت کند حال آنکه همچنان پیگیر شکایت خود هست.

در رقابت ۲۰۲۰، از کل آرای شمرده شده، ۵۱ درصد به بایدن و ۴۷.۱ درصد به ترامپ رسید.

گفتنی است که مجمع برگزینندگان آمریکا قرار است ۱۴ دسامبر آینده تشکیل جلسه دهد و رئیس جمهور بعدی هم ۲۰ ژانویه منصوب خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی