Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:44:44 GMT

هوای یزد چهار تا ۶ درجه سردتر می شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۷۷۹

هوای یزد چهار تا ۶ درجه سردتر می شود

سیدعباس میرحسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از عصر یکشنبه هفته آینده تا ظهر دوشنبه، شاهد بارش های پراکنده باران به ویژه در ارتفاعات و مناطق شمالی، کاهش نسبی دما و گاهی وزش باد نسبتاً شدید هستیم.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر بافق با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و سبزدشت این شهرستان با دمای منفی یک درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان بود که اختلاف دمای این ۲ منطقه به ۲۵ درجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسوول اظهار کرد: دمای امروز هوای شهر یزد بین ۹ تا ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان است.

مرکز شهرستان بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد. 

برچسب‌ها یزد بافق سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بافق سازمان هواشناسی یزد بافق سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه ( ۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹ اردیبهشت) کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899943

دیگر خبرها

  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است