Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پرهیزگار نامقی رئیس پلیس راهور انتظامی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی کرونایی از اول آذر ماه تا کنون به ۵۲۷ خودرو تذکر داده شده است و  ۳۶۶ خودروی متخلف اعمال قانون شده اند.

او افزود: هدف از اجرای کلیه محدودیت‌های تردد بویژه در شهر‌های قرمز سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهور انتظامی تربت جام ادامه داد: متاسفانه تعداد اندکی از شهروندان در مقایسه با جمعیت به قوانین و مقررات توجه نمی کنند و تردد غیر ضروری داشته اند.

پرهیزگار نامقی بیان کرد: تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب الی  ۴ بامداد در سطح معابر ممنوع است و سیستم‌های نظارتی، دوربین‌های سطح شهر و کلیه گشت‌ها پلاک خودرو را ثبت و اعمال قانون می کنند.

او تصریح کرد: این جریمه به صورت دوبرگی است و به راننده تحویل داده نمی شود و به سوابق تخلفات خودرو اضافه می شود.

انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور محدودیت های ترافیکی محدودیت های کرونایی جریمه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان