Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال چراغپور در گفتگو با مهر، در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری در سه هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گفت: واقعیت فوتبال در دنیای امروزی با بیماری کرونا درگیر شده است. تیم‌ها فرصت صحیح آماده سازی پیش فصل را نداشتند. فوتبال ایران هم از این قاعده مستثنی نبود.

کارشناس فوتبال ایران افزود: کرونا باعث استرس فوتبالیست‌ها و دست‌اندرکاران این ورزش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه دوباره قرار است رقابت‌ها تعطیل شود تاثیر روحی بدی در فوتبال داشته است. وقتی ذهن بازیکن درگیر بیماری باشد کیفیت فنی آنها نیز کاهش پیدا می‌کند. این موضوع را در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر ایران نیز حس می‌کردم.

وی درباره تغییرات به وجود آمده در لیست بازیکنان باشگاه‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر تصریح کرد: دیگر بحث پرورش بازیکن وجود ندارد. کمتر تیمی سراغ بازیکنان تیم‌های پایه خود رفت. این اتفاق بسیار بدی برای فوتبال کشور است.

تیم مربی باتجربه فوتبال ایران خاطرنشان کرد: جایگاه بازیکن پروری با مدیریت بازیکن تغییر کرده است. متاسفانه لیست خریدهای هر باشگاه نشان می‌دهد هدف‌گذاری تیم‌ها چه چیزی است. در واقع فوتبال دارای ابعاد فنی اندک شده است. عملکرد تیم‌ها شما را شوکه نمی‌کند.

چراغپور یادآور شد: به همین خاطر است تیم‌های مدعی وقتی در همین سه هفته مساوی کرده یا می‌بازند با موجی از انتقادات روبرو می‌شوند چون بر خلاف انتظارات هواداران خود عمل کرده‌اند. من خودم فکر می‌کنم باز هم تیم‌هایی برای قهرمانی خواهند جنگید که در چندسال اخیر دست به جیب شده و بازیکنان خوبی گرفته‌اند.

وی درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر گفت: ورود مربیان جوان اتفاق خوبی است اما متاسفانه آنها چون تخصص کافی را پیدا نکرده‌اند در تربیت بازیکن دچار مشکل هستند. باید به آنها اطمینان خاطر داد تا ترس از شکست نداشته باشند. اهداف بلند مدت تعیین کرد و طبق همان هم پیش رفت.

چراغپور در پایان خاطرنشان کرد: اگر کسی می‌خواهد قهرمان را خیلی زود پیش بینی کند کافی است به لیست خرید تیم‌ها توجه کند.

منبع: الف

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران

از بین 8 مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشورمان، تنها 3 مسابقه بین تیمهای لیگ حرفه ای مقابل همدیگر است.

به گزارش طرفداری، مسابقه تیمهای تراکتور و ذوب آهن، پرسپولیس و آلومینیوم اراک، و مس رفسنجان و پیکان (مس رفسنجان در ضربات پنالتی برنده شد) مسابقاتی است که بین تیمهای لیگ برتری در این مرحله از جام حذفی برگزار می شود.

نکته جالب هم برگزاری دیداری است که هر دو تیمش در لیگ دسته اول هستند: مس کرمان و چادرملو در حالی با هم برگزار می کنند که احتمال دارد برنده این دیدار تنها تیم غیر لیگ برتری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشد. در دیدارهایی که یک لیگ برتری به مصاف یک تیم از لیگ های پایین تر می رود، ملوان با سایپای تهران، هوادار با مس سونگون، سپاهان با استقلال ملاثانی و گل گهر با فجر شهید سپاسی بازی خواهند کرد.

تیمهای ملوان، فجر سپاسی، سایپا، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و پرسپولیس هفت تیمی هستند که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارند و در بازی بین تیمهای تراکتور و ذوب آهن اصفهان یک تیم لیگ برتری با سابقه قهرمانی در جام حذفی به طور قطع از دور مسابقات خارج خواهد شد.

پرسپولیس این فرصت را دارد که با قهرمانی در این مسابقات، از استقلال که مثل این تیم 7 بار قهرمان جام حذفی شده بالاتر رفته و با 8 قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی ایران شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!