Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کامران هزار خانی در آئین افتتاحیه ۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کرمانشاه که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه‌ای که با سازمان بهزیستی استان کرمانشاه برای ساخت ۳۲ واحد مسکونی مددجویان داشته‌ایم، امروز توانستیم ۱۰ واحد را برای این عزیزان تکمیل و تحویل خانواده‌ها دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هدف مهم بسیج سازندگی آماده کردن زیر ساخت‌های اشتغال است، افزود: در بحث عدالت اجتماعی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) توانسته کارهای خوبی انجام بدهد و در حوزه آب اشتغال زایی چشمگیری داشته‌ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: از دیگر اقدامات خداپسندانه بسیج سازندگی استان کرمانشاه تهیه جهیزیه برای نو عروسان تحت حمایت بهزیستی بود تا بتوان گره کوچکی از مشکلات جوانان باز کرد.

هزار خانی از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در هفته بسیج در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: کمک‌های مومنانه و خداپسندانه بسیج سازندگی در رزمایش کمک مومنانه همچنان ادامه دارد.

وی ضمن تشکر از کلیه ارگان‌هایی که با بسیج سازندگی استان کرمانشاه همکاری دارند، گفت: با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و بهزیستی توانستیم ۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، سه سوله چند منظوره و سالن ورزشی را در آخرین روز از هفته بسیج به بهره برداری برسانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: امیدواریم باقی واحدهای مسکونی توافق داده شده تا پایان سال تکمیل و به مددجویان بهزیستی تحویل داده شود.

کد خبر 5081562

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی کرمانشاه مددجویان بهزیستی واحد مسکونی هفته بسیج ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه کمک مومنانه بارش برف گرگان بوشهر بسیج بارش باران عکس استانها استان کرمانشاه بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان