Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دویچه وله، شمار موارد ابتلا به کرونلا در آلمان به بالای یک میلیون نفر رسید.

بر اساس آمار جمع آوری شده از سوی دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، آلمان از زمان آغاز همه گیری کرونا یک میلیون موارد ابتلا را پشت سر گذاشته است.

بر پایه این گزارش، این نقطه عطف سخت در رکود موارد ابتلا، پس از آن حاصل شد که مقامات بهداشتی آلمان روز پنجشنبه از ثبت ۲۲ هزار و ۲۶۸ مورد جدید ابتلا به کرونا و نیز مرگ ۳۸۹ نفر دیگر خبر دادند که با این حساب، شمار موارد مرگ و میر بر اثر کرونا به ۱۵ هزار و ۱۶۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان قرنطینه جزئی خود را تا ماه دسامبر تمدید کرده است. آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان از این تمدید قرنطینه در یک سخنرانی در برابر نمایندگان پارلمان این کشور دفاع کرد. او گفت: اقدامات کنونی با برخی موفقیت‌ها همراه بوده است؛ اما برای جلوگیری از درگیری کامل نظام بهداشتی، به اقدامات بیشتری نیاز است.

کرونا در حالی جهان را همچنان تحت تأثیر خود قرار داده که آمریکا با بیش از ۱۳ میلیون مورد ابتلا، همچنان رکورد دار در میان کشور‌های جهان به شمار می‌رود.

آمریکایی‌ها در حالی روز گذشته (پنجشنبه) برای برگزاری جشن «روز شکرگزاری» از خواب بیدار شدند که از خانواده‌ها در این کشور خواسته شده بود تا از دور هم جمع شدن به منظور جلوگیری از انتقال کرونا خودداری کنند.

این در حالی است که تا کنون نزدیک به ۲۷۰ هزار نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. بسیاری از خانواده‌ها در آمریکا در روز شکرگزاری بجای دور هم جمع شدن، به ارتباط‌های آنلاین روی آوردند. با این همه، اداره حمل و نقل آمریکا اعلام کرد بیش از ۶ میلیون مسافر از طریق فرودگاه‌های آمریکا در فاصله روز‌های جمعه هفته گذشته تا روز چهارشنبه (پیش از جشن شکرگزاری) جابجا شده اند که همین مسأله سبب شد تا هفته‌ای را که گذشت، شلوغ‌ترین هفته از نیمه مارس در این کشور باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز شکرگزاری دانشگاه جانز هاپکینز ابتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           

محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بازآفرینی شهری منجر به ایجاد ارزش افزوده در محلات می‌شود،گفت: از پروژه‌های مرتبط با طرح کلید به کلید استقبال می‌کنیم و از استان‌ها نیز می‌خواهم که این طرح را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و با جدیت بیشتری پیگیر این مهم باشند.

وی افزود: تعیین محدوده‌ها و زمین‌های مناسب و نیز شناسایی محلات دارای اولویت، گام اول اجرای طرح مذکور به شمار می‌رود که باید با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی و نیز شهرداری‌ها صورت گیرد.

آیینی  با اشاره به اینکه برای تامین زمین از تمام ظرفیت‌های وزارت راه و شهرسازی می‌توان استفاده کرد، گفت: در شهر‌هایی که املاک و اراضی مناسب وجود ندارد می‌توان با استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن و الحاق زمین به شهر مشکل کمبود زمین را برطرف کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این که طرح کلید به کلید فرصت مناسبی برای بازآفرینی شهری به شمار می‌رود، افزود: این طرح علاوه بر این که یک قانون و لازم‌الاجراست در برنامه هفتم توسعه نیز پیش‌بینی شده است، بنابراین اجرایی شدن این طرح باید با جدیت پیگیری شود و از مزایای آن به نحو مطلوب بهره‌مند شد.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با اشاره به این که این طرح فرصت خوبی برای شهرداری‌ها نیز به شمار می‌رود، تصریح کرد: شهرداری‌ها می‌توانند با هوشمندی تعامل خوبی با ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها برقرار کرده و پروژه‌های مشترک تعریف کنند و از این فرصت برای گره گشایی و نفوذپذیر کردن بافت‌های ناکارآمد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا