Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا لونی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با تلاش امدادگران پایگاه امداد و نجات کوهستان شول آباد، کاردان و کارشناس های نصاب دکل مخابرات روستای گلی چاس بخش ززوماهرو و تعدادی از مسافران که به دلیل ریزش برف در راه مانده بودند نجات یافتند.

وی تصریح کرد: چهار نفر نصاب دکل مخابرات گلی چاس در مسیر برگشت بر اثر ریزش برف در منطقه شاهرود گرفتار شدند و عوامل هلال احمر جهت نجات و انتقال آنها به شهر شول‌آباد اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین با توجه به تماس فرماندار شهرستان الیگودرز مبنی بر گرفتار شدن پنج خودرو سواری در گردنه گله بادوش، یک‌دستگاه برف‌روب و یک‌دستگاه لودر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و امدادگران جمعیت هلال احمر پایگاه شول‌آباد عازم این منطقه شدند و بعد از تلاش سه ساعته ۲۰ سرنشین این خودروها را از برف و کولاک نجات دادند.

لونی ادامه داد: با توجه به کوهستانی و برفگیر بودن محورهای ارتباطی الیگودرز، شهروندان و مسافران باید از وضعیت شرایط جوی اطلاع کامل پیدا کنند و علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سیستم گرمایشی، برف پاک‌کن و ایمنی خودرو اطمینان حاصل نمایند.

گردنه گله بادوش، گردنه نمک و گردنه فرسش سه محور پرتردد، برفگیر و سخت‌گذر الیگودرز هستند.

طول راههای ارتباطی لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

بر اساس اعلام هواشناسی، موج بارشی سرد و پرقدرتی از روز گذشته وارد لرستان شده است و هسته اصلی فعالیت آن از صبح شنبه تا عصر یکشنبه فعال می شود بنابراین علاوه بر بارش های ۸۰ تا ۱۲۰ میلی‌متر، ریزش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر این استان پیش بینی شده است.

برچسب‌ها الیگودرز بارش برف حمل و نقل مسافری لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز بارش برف حمل و نقل مسافری لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران الیگودرز بارش برف حمل و نقل مسافری لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیرافتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدندو با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.
عشقی افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

دیگر خبرها

  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب