Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی طرح فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه کشی طرح فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو فردا شنبه هشتم آذرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاربی و فروش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات ویژه آذر 99 اعلام شد+ جدول

به گزارش تسنیم، در طرح فروش مشارکت در تولید، پنج محصول دناپلاس،‌ پژو 207 دستی، پارس تی.یو.5، راناپلاس و سورن پلاس با موعد تحویل فروردین تا آذر 1401 عرضه شده است. سود مشارکت درنظر گرفته شده براساس نوع محصول از 9 تا 12 درصد متفاوت خواهد بود.  مشتریان نهایی این طرح برای ثبت نام،‌ با انجام فرآیند قرعه کشی انتخاب و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو ایران خودرو خودرو طرح فروش مشارکت در تولید ایران خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی